• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Mystjejen

Vilja 78: På möbelgrossen hade de matbord och 6 stolar för 5000:-, de var i vitt och skitsnygga... Ska nog köpa det när vi får lite pengar...

• Vilja78

Mystjejen: Tack för tipset, men jag är egentligen inte ute efter matbord och stolar. Ville bara visa ifall det var nån som var intresserad.

• Vilja78
    Måste fråga vad ni tycker om den här byrån ifrån Mio! Är osäker på om den är för blank och ska kännas plastig. Annars så är det ett bra pris på den om man jämför med min drömbyrå.
  • Vilja78

Här är den jag egentligen vill ha! Men det skiljer tusenlappar i priset....

• Det ljuva livet

Vilja78: Jättefina bägge två!

Mamma³
  • Vilja78

Supermamman: Du tror inte att den ifrån Mio kan kännas lite "plastig" och då kanske inte riktigt ge det där lantliga intrycket som jag är ute efter?

• Madicken73

Var kan man hitta möbelgrossen??? Är verkligen ute efter ett stort bord till vårt nya kök.

Vilja: Jag tycker att den ser fin ut. Jag hade klart kunnat tänka mig den själv.

• Vilja78

Är i desperat behov av en byrå, men kan inte ta ett beslut. Kanske ska spara ihop till den senare byrån ändå....

• Eddan

Lerumhuset är tydligen sålt nu . Hade jag varit köparen så skulle jag ha firat med en magnumbutelj champagne ikväll .
    Ernst har ju ganska bra idéer men han är så himla jobbig tycker jag. Han "går igång" på allt från trädäck till kolbullar :-0. Det blir bara FÖR mycket Ernst av det hela.
    Skulle inte ha haft något emot att bo på gården med poolen - fast jag vet inte om jag skulle ha lagt den så nära kohagen med tanke på alla flugor!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!