• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • LPW

Tack- skall titta på deras hemsida! Skåpet jag funderar på kostar lite över 10.000 SEK så om skåpet du visade (tyckte att det var urfint!) inte kostar mer än så så är det helt klart ett alternativ för mig (om det är tillräckligt stort)!

• Vilja78

LPW: 6495 kr för att vara exakt! Jag har kollat upp det eftersom jag som sagt går och funderar...

www.elviras.se

• Vilja78
    Vem var det här som hade köpt en slipmaskin? Börjar bli riktigt sugen på att slå till på en. Undrar lite vad de kostar bara.
  • Awsome
    Vilja78 skrev 2006-08-09 12:58:27 följande:
    Citygross? Vad är det för affär?
    Tokstor affär som har allt nästan i Kungens Kurva, söder om Stockholm bland annat.
  • LPW

Har mailat dem för att fråga om måtten inne i skåpet (tror att det skulle kunna passa perfekt i mitt rum). Hoppas att symaskinen och pärmarna får plats.

• Vilja78
    Awsome: Menar du att du har hittat badrumsskåpet där?!!
  • Mystjejen

Hej! Har fullt upp idag... men springer in ock tipsar lite... www.scrapandgiftcorner.se De har yanke candels stavar nog jättefel...men men... De är jättebra att handla från och fraktfritt om man beställer över 100:-. Och nu kan man beställa doftprover på ljus, vax... Produkterna finns under present....nånting... Hej hopp!!!!

• Vilja78

LPW: Nu blir jag riktigt avundsjuk! Som om man inte var det redan innan när man tittat på bilderna av ditt hus....

• Vilja78

Awsome: Ursäkta, jag tror att jag rört till det lite för mig. Det var inte du som köpt det där fina badrumsskåpet...

• LPW

Vilja! Roligt att du tycker om huset!!! Kommer förmodligen att vänta lite med inköp av möblerna till mitt rum eftersom vi har lite andra möbelinköp som vi kommer att prioritera (får ju betydligt större då vi flyttar), men det är lika bra att bestämma hur det skall vara nu så att jag inte köper "fel" saker...

Kom på fler saker jag behöver... Överkast till sängen, takbelysning och kanske en liten lampa på sängbordet- förslag?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!