• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

Lite besviken är man ju på Nya rum.. sommartorpet är mycket bättre!!! Ni har väl inte missat att köpa tändsticksasken med ernst som finns på designtorget.. www.designtorget.se/

• Det ljuva livet

Vilja: Tycker att hemnes från ikea är finare (särskillt om man byter handtagen), har inte sett Mio byrån i verkligheten men håller med om att den ser lite plastig ut på bilden. Mobelgrossen.se har  endel fina byråar.

Mamma³
  • Madicken73

Oj oj oj  vad fina möbler det fanns på möbelgrossisten! Och billigt med!!!!! Tack för det tipset!

• Vilja78

Treälskare: Intressant! Kanske ska hålla i pengarna ändå.

Värsta supermamman: Men IKEAS har jag tittat på och tycker den känns än mer plastig. Har funderat lite på det som du säger, att byta knopparna, det kanske förändrar helhetsintrycket...

Att det ska vara så förbaskat svårt att ta ett beslut.

• Samla

Vilja78: varför inte fynda en billig avlutad byrå på blocket o måla vit, köpte den i min sons rum för 400 kr o målade vit...Skrattande o sen ev köpa en dyrare...

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Englavingar

Smajla...oj vilket fint badrumsskåp!!!!

Mattan kommer ifrån IKEA.

• Tehe

Englavingar
    Mattan är ju underbar. Vi har inte en matta i hela huset men jag börjar bli lite sugen på en till vardagsrummet och den skulle passa perfekt.

Smajla
    Vilket underbart badrumsskåp. Vi ska göra i ordning badrummet till hösten och letar efter något liknande.

Sitter uppe med en liten kille som absolut inte vill sova så äntligen har jag tid att titta igenom tråden. Ni har alla otroligt bra smak!

• Bodi

Absolut min stil i denna tråden.
    Bor i ett 30-tals hus jag ska sälja nu...
    Och har tagit mycket av den inredningsstilen i mitt hus
    Har inga bilder inlagda men det är väldigt roligt att hitta likasinnade.

• juliah

vilja 78, hihi, nu ska jag röra till det för dig ytterligare, tycker att du ska spara till din drömbyrå, dom är supervackra och går ju inte ens att jämföra med mios, sorry...

Jag gillar också sommartorpet bättre, håller tummarna för att det ska komma nästa sommar!

• Muppet

Englavingar: Vart har du köpt din vita bur? min faster har precis en sådan, men glömmer alltid att fråga henne när vi ses, så därför frågar jag dig istället. Den är verkligen vacker!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!