• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Englavingar

Ankmor.....jag bor i Västerås. Tack för tipset, ska kolla in det!!!

• Englavingar

Ankmor...vad snäll du är, tack så mycket för hjälpen!!! Nu ska jag och sambon åka till Hjärtmans här i Västerås och titta på tross.

• Rut

Måste bara få dela med mig av lite av min glädje.
    Jag har införskaffat mig en slipmaskin! Stackars make kunde inte gärna säga nej i affären när frun tittar bedjande och håller i en slipmaskin. Så nu går det lättare att slipa och då kan jag måla mera!!!!

Ska hinna en stol till innan jag måste börja med middagen.

Min pappa och make håller på att byta tak på jordkällaren så de är sysselsatta ett bra tag till...:)

• Vilja78

Rut: bra där! Nu vet jag vad jag ska önska mig när jag fyller år!

Var idag och tittade på vår lägenhet som ska stå klar i oktober. ÅH vad jag är nöjd med valet "vitoljad enstavig ekparkett"! Lite mer tveksam om den vita färgen verkligen blev så vit som jag tänkt mig...

Är det nån som var på möbelgrossen i helgen? Hade dom nåt spännande?

• Vilja78

Föresten! Vet ni var jag kan få tag på denna eller liknande i Stockholm? Nån som vet pris? Tror att det är Engelson

• Samla

Kan rekomendera: www. tradgardsrum.se (kan beställa via nätet också). Skulle beställa, sen insåg jag att vi bodde tio min bort! Skrattande Köpte denna väggkrok idag:

[Stäng fönstret]
    Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

De har tydligen fel på sidan för tillfället...

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Mystjejen

Samla: Åh, vilken fin... Ikea har konsoller som är svarta i smide, ganska enkla men lite lantliga. Om ni vet vilka jag menar, tycker ni de är fina? Har några som jag köpte för jättelängessen men aldrig använt. Funderar på om det kanske passar över byrån i hallen?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!