• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla
    Samla skrev 2006-08-13 16:24:48 följande:
    Smajla: Va mysigt det blev med nya krukan! pr32: Den var fin! Personligen gillar jag inte övandelen, hade det varit jag hade jag tagit bort ovandelen o helt klart behållt underskåpet, ev bytt handtag men nog inte gjort mer. Den har den där shabby chic stilen som jag älskar... Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Tack Samla!

Oo vilken fin spegel Sabika!
    //Smajla
  • juliah

nublu, jag säger som nr, vitt såklart!

• Samla

Är det någon som vet var man kan köpa överkast med små rosa rosor på till hyfsat pris?

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Pärla1

Spacecandy:Den e så fin! Snart har det gått två veckor, så vi borde få sängen snart!Åh, längtar jättemycket, för tillfället sover vi på madrasserna bara...Vi ska byta rum nu också och flytta in där vi har våra matsalsmöbler, ett VITT rum, haha...sambon blir väl tokig på mig snart :)

• Pärla1

Samla: Jag hittade ett på Jysk, som var helt OK. för typ 300 kr, men sen finns ett kanon fint på Mio, för 1900kr....hm..

• Samla

pärla: åh köpte du vet?

juliaH: kollade där, men njä, vill ha  ett sånt med engelska små rosknoppar, typ quiltat.

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • NyfikenRosa

samla.. kolla in kid hemtextil på burlöv center.. har för mig att jag sett ett där..

• lilla Uv

Vi har så många fula tråkiga standard garderober... Har ni några tips på vad man kan göra med dom? några är på rad så funderar på och ta bort dörrarna och sätta upp gardinstång med tyg. Men vill gärna ha fler tips!!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!