• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Pärla1

Samla: Jahg håller på att bearbeta min sambo om överkastet, vi tittade även på det vita som är virkat, det tyckte han var finare.

• juliah

pärla, ert soffbord, vart kommer det ifrån? Jättefint, kan inte fatta ngn beslut om jag ska ha vitt eller mörkt...

elisia, upp med lite bilder, när flyttar ni föresten?

• spacecandy

Pärla1: När vi fick våran var det en stor spricka i huvudgaveln, vi fick vänta i 2mån på att vi skulle få en ny. Det var lite tråkigt, men nu står den på sin plats och är så fin!

• spacecandy

Pärla1: He he... Fin tapet du har på bilden med klockan! har den i mitt kontor! love it!

• Pärla1

Juliah: Jag köpte det på Ikea för 1 1/2 år sedan. Börjar bli lite slitet med märken och så, ganska dålig kvalitet.

Spacecandy: Nä, usch vad tråkigt!Vad ledsen jag hade blivit!

• Pärla1

Spacecandy: Jag ÄLSKAR de tapeterna! När vi flyttar nån gång "hoppas hoppas", ska jag ta med mig de som blev över, kan man säkert göra nåt kul av!

• lilla Uv

Kan man sätta wallies på garderober? eller sitter de bara fast på väggar?

• Monsa

Nu finns det före och efter bilder på spegeln som blev vit. En del kanske tycker den var bättre först men vitt passar oss bättre nu

• Samla

spacecandy: Mio har haft stora problem med Rosie serien, det blir sprickor under lacken, så håll koll!

Pärla: var på Jysk idag, såg ett överkast med rosor med rätt mycket blått i, var det det?

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • spacecandy

Samla: Jag har haft sängen i 2 år nu. Första huvud gaveln var som sagt jätte ful, men den nya har jag inte haft något fel på. Virket har inte fåt torka riktigt innan de börjat bygga sängen, där av sprikorna. Men de var väldigt hjälpsamma mot oss när vi ringde, de bestälde en ny gavel på engång.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!