• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Vilja78

lilla uv: Jättebra tips! Jag går nämligen och funderar över samma sak.

• lilla Uv

Ja.. knopparna byts absolut om dörrarna får va kvar...

• Vilja78

lilla uv: Jag tänkte på det du skrev om tyget. Jag har sånna här med ekhandtag och tänkte på att eventuellt byta ut handtagen, men kan inte hitta några som jag gillar. Jag är mer förtjust i knoppar.

• lilla Uv

Får fixar mani när man läser allt kul och snokar runt bland era bilder... men de större projekten får vänta en stund, flyttar snart till hus. Men hittade en ill blå trä lampfot idag på loppis som snabbt blev ovandlad till vit.. ska bara hitta en lamp skärm oxå..

• Muppet

älskar älsklingsbutiken, bodde där i näheten förut, man kunde gå o shoppa sig blin där.

• Eddan

nublu: själv skulle jag nog ha ersatt det blå (fast jag gillar ju blått också) med ljusgrått eller någon mild grön färg.

• Elisia

Jag har satt ett tunt tyg på gardinstång över mina garderober i sovrummet och det fungerar jättebra. Får skärpa mig och försöka få in lite foton här - det har känts så bortkastat att lägga in bilder på hemmet när vi snart flyttar till vårt nya hus så det har inte blivit av.
    Måste faktiskt få visa er en jättesöt hylla som min tonårsdotter kom hem med från slöjden också... Ska rota fram kameran!

• Pärla1

Hej allihopa,jag har lagt in lite nya bilder på hemmet...för er som e lite nyfikna..

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!