• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Pärla1

Lola Jämtland: oki, då vet jag, bättre lycka nästa gång :)

Eddan: Ja, det huset var så himla fint!vill ha, vill ha...

Millface: Jajemän, man blir riktigt glad när den kommer, här e posten tidig också. 10.00 dimper det ner i brevinkastet :)

• Pärla1

Juliah: Kanonfin farstukvist!!Hjärtarna (eller hus stavas det egentligen) var också fina, rolig idé!

• nublu

Kan man bo så här? Ska ev söka jobb och då blir det nästan nödvändigt att flytta... Vad tror ni om det här?

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3

Känner mig inte helt övertygad kan jag ju säga...

• systernegativ

nublu:
    Det såg ju toppenfint ut det där huset! Vad är det som gör dig tveksam? Tänkte eftersom det ju är nyrustat och såg så himla fräscht och fint ut? Uppvärmningen? 2-glasfönstrena? Brunnen?

• nublu

Systernegativ : Jag vet inte...Platt och beiget känns det som...
    Det är svårt när det är omöblerat också. Och jo, uppvärmningen skrämmer mig lite också! *hata elräkningar*

• Eddan

nublu: japp, det kan man! . Inte världens största hus i och för sig men jag tycker definitivt att huset har potential att bli ett drömhus. Är omgivningarna och läget bra så skulle jag nog kunna tänka mig det huset (och kanske bygga till efter att man har bott in sig ett tag).

• juliah

Tck för gulliga komplimanger! Betonghjärtana har jag gjutit i istärningsform. Dock tror jag att finbetong är att föredra, jag använde grov...

nublu, varför skulle ni inte kunna bo i huset, kan bli superfint ju!

• juliah

Väkommen till en underbar tråd magnooli!

• lilla Uv

Sitter och letar över hela nätet (känns det som) efter toarulle hållare till badrummet. Vill ha i gammeldags/lantlig stil, men hittar inget! vet ni några bra hemsidor som kan ha sånt? letar oxå efter en trä stege att ha badhandukar på i badrummet, men samma tur där...!

• juliah

Jo just det, angående betonghjärtorna, så är det plättlätt att göra, klarar vem som helst av!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!