• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre
    Smajla skrev 2006-09-12 10:43:04 följande:
    Elisia skrev 2006-09-11 21:58:56 följande: Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt... Såna där durkslag finns på Ellos MYCKET billigare än på Åhléns - ett tips bara //Smajla
    finns dom på ellos?! oj, då måste jag ju kolla!
  • therre
    Smajla skrev 2006-09-12 10:43:04 följande:
    Såna där durkslag finns på Ellos MYCKET billigare än på Åhléns - ett tips bara //Smajla
    Tack! Det var ju fint! Ska leta om de hade något annat kul
  • therre
    nublu skrev 2006-09-12 11:19:32 följande:
    Nu har mäklaren åkt. Resultatet av värderingen är helt ok mtp att renovering pågår men problemet är att jag blev jättesugen deluxe på att renovera färdigt och (shame on me!) bo kvar!Jahaja, det blev något att fundera på... Vill jag verkligen sälja min fina lantliga tvättstuga med vidhängande hus?
    Fin tvättstuga, det lilla man såg Sambon är också sugen på pärlspont / panel halva väggen i tvättstugan
  • nublu

Therre : Den är inte mkt större än så. Ska åka till Ikea och köpa trådbackar att förvara rena handdukar resp smutstvätt i. Det är ungefär vad som ryms! Typ 2 kvm. Liten men naggande god!

• therre
    nublu skrev 2006-09-12 13:50:56 följande:
    Therre : Den är inte mkt större än så. Ska åka till Ikea och köpa trådbackar att förvara rena handdukar resp smutstvätt i. Det är ungefär vad som ryms! Typ 2 kvm. Liten men naggande god!
    Hihi. Ok, då har nog vi värsta lyxen med 12 kvm... Fast... Er var snyggare. Haha. Vår är förfärlig. Byggt 1958 i det skicket typ med undantag för ny tvättmaskin för ett par år sedan o en bastu renoverad för fem år sen
  • nublu

therre: Vår tvättstuga var klädkammare förut. Men så fick aken för sig att bygga bastu och så blev utrymmet för litet för en bastu så då blev det en tvättstuga.

Fick hem Allt i Hemmet idag och där fanns det några fina tvättstugor (och kök!). Fasen vad sugen jag blir på att bo kvar!

Tror jag ska knalla ner till banken och lägga om lånen också så att vi blir av med topplånet. Det borde gå.

• juliah

therre, om du ska beställa på ellos så har jag ett par tips! Ska se om jag kan få in ett par länkar...

• juliah

neeej, dom söta vita pallarna verkar inte finnas kvar som jag skulle tipsa om....

• therre
    juliah skrev 2006-09-12 14:50:35 följande:
    therre, om du ska beställa på ellos så har jag ett par tips! Ska se om jag kan få in ett par länkar...
    hehe. okey vad var det för pallar? ja, jag blev lite sugen på paradhängaren i stamma stil som durkslaget.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!