• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Sylt

Ankmor --> Tack, precis en sådan! Lite svårt att frakta kanske?

• Lennica

Har bara läst här tidigare. Vi har just köpt ett stenhus som vi skall inreda. Har hittat fina möbler på Europamöbler, men vad tycker ni??? Eller har ni andra liknande förslag?

www.em.com/index2005.asp&sub=typ&sida=sortiment_modell&Modell=COUNTRY

• lilla Uv

var kan man köpa fina förvarings korgar/lådor som är långa och smala?

• Elisia

Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt...

• lilla Uv

Minns inte i vems galleri jag var inne i men under "önskelista" fanns en handduks hängare som jag frågade om, som denna person inte kom ihåg var hon hittat. jag tror jag "sprang" på den nu!

www.escapehome.se/index-host2.asp

jättedyrt och jättefint...

• Leeanlej

Vi ska flytta nu. O inflytt var lite tidigare än väntat 15/10. Så är det nån som vill hyra 4a på 95 kvm för 4600 i varmhyra inkl garage i granefors/asarum?

• Leeanlej

Vi ska flytta nu. O inflytt var lite tidigare än väntat 15/10. Så är det nån som vill hyra 4a på 95 kvm för 4600 i varmhyra inkl garage i granefors/asarum?

• Eddan

lilla Uv: jaaaa, där var det Nu ska jag aldrig mera glömma det . Har ju "städat" i mitt bildgalleri av rädsla över att publicera ngn bild jag inte får men visst 17 är det den hängaren!!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!