• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Eddan

Samla: vet inte hur noga det är faktiskt men kände att jag inte vågade chansa. Trist att det ska vara så. Man tycker att det borde vara OK om man talar om vart man lånat bilden, men eftersom jag var så osäker så tog jag det säkra före det osäkra och tog bort rubbet.

• juliah

therre, hehe, om du orkar vänta så kan du få se vår tvättstuga, om ett år ungefär, vi har lagt grunden till huset där tvättstugan ska vara :D

polarcat, jättefin säng! Jag har faktiskt precis grundmålat en liten växasäng som jag fyndat på loppis för 200 pix! Lägger in en bild när den är färdig!

• musli

Nu fick jag beslutsångest... Vilket piano ska jag ta? Det första är gratis och det andra kostar 200:-...

//heavy metal-mamma...
  • Eddan

musli: jag tycker pianot på nedre bilden är finare

• Samla

Frågade nu ang bilder i Moderatortråden, fick detta svar:

"Man får inte kopiera in bilder man inte har upphovsrätten på. Man får inte heller lägga dem i sitt galleri. Det man får göra är att länka till sidan där bilden ligger"

Bäst vi passar oss, så de inte tar bort hela tråden FörvånadLedsen

SÅ BORT MED ALLA BILDER SOM INTE ÄR ENS EGNA!!!Gråter

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • musli

Så här blir våran tvättstuga när den är klar...

Ljusgrå plastmatta på golvet, vävtapet på väggarna målad i ljust gulgrönaktig (ska ta bild), vitlaserat spont-tak...

//heavy metal-mamma...
  • musli

Jag har frågat bild-ägarna till piano-bilderna om lov så de är ok!!! Bara så ni vet!

//heavy metal-mamma...
  • Eddan

Samla: tack så mycket för upplysningen. Här gäller det att passa sig alltså.

• enlitenbitkaka

det andra pianot helt klart....nedersta bilden för att förydliga lite extra!

var på loppis idag och fan så mycket fint...hade dock bara 150:- i fickan så jag fick hålla tassarna borta från bla. ett vitmålat runt slagbord med svarvade ben som gjorde att mitt hjärta hoppade över ett slag! pris: 250:-

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!