• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre
    enlitenbitkaka skrev 2006-09-11 19:21:50 följande:
    www.ikea.com/PIAimages/25379_PE055068_S4.jpg   jäkla länkar som krånglar......heter iaf Gemak och kostar 69:-
    haha, nej. det är ingen funktion - inte vad jag vet, men jag tycker det är fint jag tror inte det där går att beställa. får vänta snällt isf till "mitt" ikea öppnar i november
  • therre
    Lennica skrev 2006-09-11 20:57:26 följande:
    Har bara läst här tidigare. Vi har just köpt ett stenhus som vi skall inreda. Har hittat fina möbler på Europamöbler, men vad tycker ni??? Eller har ni andra liknande förslag?www.em.com/index2005.asp
    Jag tyckte det var söta möbler, speciellt soffbordet
  • therre
    Elisia skrev 2006-09-11 21:58:56 följande:
    Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt...
    ah, får be syrran kolla där
  • Samla

sylt: fina inköp! Liknande fanns på Ilva (SIA), vet inte om de har kvar, tror de har i glas o silver nu...

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Eddan

Jättefint kakfat Nublu. Och du, det är lika bra att jag köper det istället. Det kommer bara att gå sönder när ni ska flytta!
    Lycka till med husvärderingen förresten. Spännande värre. Håller tummarna för er!

• Smajla
    Elisia skrev 2006-09-11 21:58:56 följande:
    Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt...
    Såna där durkslag finns på Ellos MYCKET billigare än på Åhléns - ett tips bara Flört
    //Smajla
  • nublu

Nu har mäklaren åkt. Resultatet av värderingen är helt ok mtp att renovering pågår men problemet är att jag blev jättesugen deluxe på att renovera färdigt och (shame on me!) bo kvar!

Jahaja, det blev något att fundera på... Vill jag verkligen sälja min fina lantliga tvättstuga med vidhängande hus?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!