• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Elisia

Måste verkligen ta en titt på det där bordet, inser jag. Men har verkligen ALLA Nettobutiker exakt samma sortiment? Risken är väl att bordet - för det priset - är något dassigt laminat på en spånskiva men det ser ju onekligen ganska bra ut på bilderna.
    Slutar klockan halvelva så jag ska nog ta en promenad bort och se om det kan finnas något kvar...
    Nu sitter jag med en kopp kaffe och en bulle och känner mig ganska nöjd ändå med att jobba tidig morgon eftersom jag snart kan gå hem och sätta mig i soffan och softa med mina inredningstidningar. Köpte mig ett rejält skissblock igår där jag ska samla på mig idéer och urklipp inför flytten. Huuuur ska jag stå ut tills vi har tid och råd att fixa köket, förresten?? kan inte tänka mig att vi kommer att ha tid för den innan nästa vår.

• Amoroso

Millfavce,
    Bugar och bockar för tipset om det underbart fina (och billiga) bordet på Netto. Jag ska ta en diskret runda dit inom det närmaste, om jag får tid mitt i all flyttröra. Om jag så skulle komma hem med ett "superklipp" som detta, går det enkelt att försvara med att "det gick ju helt enkelt inte att stå emot för det priset... ", hehe.

• Amoroso

Elisia: Grattis till husköpet, härligt att ha det i "hamn" och kan börja planera på allvar!

• Elisia

Åh, vad fin mosaik/kakel ni har i köket, Vilja! Skulle kunna tänka mig att klä mina fula bänkskivor med något sådant tills vi får vårt nya kök.

• Pärla1

Juliah:

Vilket underbart hem ni har!

• juliah

Pärla1

Tack så mycket, blir så glad!!!

• Mystjejen

Har skickat min syrra att kolla på bordet på netto vi har ju inte affär i närheten, skulle passa bra i vårt tv-rum!
    Bra tips!!!!

Ska lägga ut lite bilder ikväll på lite av våra prylar.

Men nu blir det sol och bad, helt sjukt varmt!! Gött!!

Nyfiken Rosa: De stolarna är jättefina.

• Elisia

Amoroso!: Jag har den äran att för Dig presentera Sir Lawrence Claxton och hans Wonderland! (Biblioteksbilden) Ska jag lägga in den i mitt galleri så du kan kopiera den?

/E

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!