• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

bör tillägga att det är alvine spets från ikea

• jen05

vet inte om det är bra, men fiint var det!

• Elisia

Hur fasiken lägger ni in bilder här? Bara kopierar in?
    Amoroso! När jag hittade CD-skivan igår med alla fina bilder jag hade samlat på mig i min gamla dator så blev jag helt lyrisk! Jag har en bildskatt i min dator nu! Men tyvärr så har jag ingen skrivare... *suck* Finns hur mycket som helst som jag skulle vilja skriva ut! Vad kostar en färgskrivare nu för tiden? Och färgen? Dessutom behöver man väl ha riktigt bra papper om man ska skriva ut riktigt fina bilder?

• Elisia

Godmorgon, Juliah, förresten!
    Antar att du kommer att vara här snart också.
    Sista dagen på arbetsveckan och det känns sååå mycket lättare att sitta här idag! Ska snart hämta första morgonkaffet.

• Sagalin

God morgon!

Elisia vad jobbar du med eftersom du är så tidigt på jobbet?

Vad det någon som skulle till Möbelgrossen i GBG i helgen?!!

• Elisia

Hallå Malin!

Ja, jag har tänkt mig till Möbelgrossen i morgon! Såg just en annons i Metro och det finns ett par prylar där som jag vill ha.
    Jag jobbar som journalist men vill inte gå närmare in på det än så här på tråden - tror inte sådant är bra att lämna ut. Skickar till din inbox!

• Elisia

Malin förresten - vilket superfint badrum ni har! Och vad har du hittat den söta mattan du har i köket??

• Sagalin

Elisia: Å tack. Mattan kommer från Ebba Q som jag köpt på vårt Matt-tema här i närheten. Den finns i olika färger och motiv.

Aha, jag som gissande på sjuksköterska

• Elisia

Jo, vi har väl ungefär samma arbetstider. Fast då skulle jag inte ha tid att sitta här emellanåt...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!