• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Elisia

Jamen, Juliah darling - det var ju perfekt med det där bussgods!!

• Elisia

Måste ringa dem... För även om de verkar leverera ganska tunga prylar så kanske en gammal soffa är för skrymande? *pannan i djupa veck*

• NyfikenRosa

Hihi... ja bussgods heter det... man kan skicka mindre prylar också... behöver inte bara vara möbler

• Elisia

Good morning, Nyfiken! Tror du Bussgods tar så skrymande prylar som en kökssoffa?

• NyfikenRosa

Det tar nog vilka saker som helt bara man betala... ärligt talat vet jag inte... ring dem! har du kollat på hemsidan!? http://www.bussgods.se/

• Sagalin

Ett tips på pyssel är decoupage (eller hur det stavas)
    Man kan göra mycket fint med hjälp av servetter, bokmärken och lackochlim.

• Amoroso

Ojoj så många härliga sidor att läsa igenom när man bara varit borta ett par dagar...Och vilkhet hus, blev alldeles sjuk i huvudet... Vill ha pengar, pengar pengar..

Våran lilla familj: Ja, vi satsar på Cottage bordet och 8 stolar till, äckligt dyrt men det får det vara värt. Hela den serien är ju så otroligt vacker! Men skåpet får vi drömma om läääänge till... Såg ändå att de "reade" ut skåpet för 11000 ngn ting på Mio, men allt är för mycket för oss just nu, hehe. Har köpt nya soffor, köksö, bokhyllesystem.. Ja, listan år mycket lång om man säger så.... Min man (som inte är lika hängiven i allt som har med inredning att göra) blir tokig, BEHÖVER

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!