• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

BUDGETTIPS!

*Man kan ju kolla på loppisar, auktioner och i antikaffärer... Det finns ju även blocket och tradera

• NyfikenRosa

Spacecandy! Hehe... jag upptäckte att stoff och stil ligger mitt emot där jag brukar vara på möte med jobbet då och då... Jag jobbar i Malmö så jag kan ta en tripp dit bara....

Har ni kollat in ILVA.SE ?

• spacecandy

NyfikenRosa: Så bra då! Hmm... Nu tog du upp ILVA... Aj aj aj.. Just när många här inne kommit över det!

• Elisia

Hej Sveriges största expertpanel! Jag har vunnit en budgivning på en soffa på Tradera men behöver fixa frakten själv från Rönninge i Stockholmsområdet till Göteborg. Finns det någon som har någon aning om var man hittar billig transporthjälp?

Åsså SLUTA prata om ILVA!!

/Elisia

• juliah

Elisia,
    Så fort nyfikenrosa vaknat till liv så kan hon hjälpa dig med frakten, det har hon koll på!

Och nu får det väl ändå vara slutpratat om ilva va!!!???

• Elisia

Va?? Är hon speciallist på frakt? Det är ju helt sagolikt vad man kan få hjälp med ALLT här! Hur har dagen börjat annars då, uppe-med-tuppen-Juliah?

• juliah

Uppe med tuppen!!!

Hade lite tid över igår så jag gick ingenom alla länkar med tips, ååå jisses så mycket ljuvligt det finns....ska snart ta tag i arbetsdelen, så fort min man får semester så ska här fixas och donas!

Jag är grymt sugen på lampskärmar med ett tunt tunt tyg, typ i voilé som man snor runt själva skärmen, oj vilken beskrivning, är det ngn som förstår?

• Samla

juliah: japp, Netto finns i Stockholm..

Rut: åh då ska jag köpa tidningen, hade den i handen häromdagen men av någon anledning la jag tillbaka den

Elisia: åh åh åh länk!!! Vi vill ju se!!!

Nu har jag fotat drängaskåpet på plats. Ska bara få tag i nått fint att hänga på knoppen! Vet att det är lite färghäftigt (häftigt som i mycket) med både de gardinerna o tapeterna-men tycker om de i nuläget, får se om ett tag. Jag får ändå tänka på att vi bor i ett nybyggt funkishus(funkis är min andra passion efter lantligt, knepigt, ja vet!) så jag kommer ju aldrig kunna få känslan av typ gammal herrgård

Kl 13.00 idag ska jag fynda avlutade möber för 75 kr/st!!! Återkommer med rapport o bilder!!!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!