• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Madicken73

Vi har fönster även på sidorna...det är en glasveranda-typ med totalt 8 st kryssfönster. 2 öppningsbara och 6 fasta. Fönstrena är köpta hos Ekstrands i Osby! Det är genomgående spröjs och inte löstagbara.... jag lägger som sagt ut bilder snart! Lycka till!!!!

www.ekstrands.nu

• therre
    Madicken73 skrev 2006-09-27 09:40:19 följande:
    Ni med tavelbekymmer...ett tips kan vara www.linagardelid.com som har fina reproduktioner för 300:-.
    ska kika!
  • Pärla1
    Madicken73: ok, det såg jag inte.  Tack, det var jättefina fönster.
  • nublu

Idag kom mina grejer från Hem Ljuva Hem. Snabbt skickat eftersom jag beställde i fredags. Jättefina saker, fotar när jag får tid, vilket inte lär bli idag. Barnkalasgästerna kommer 13.30 och tårtan är inte påbörjad än!

• Smajla
    nublu skrev 2006-09-27 11:19:12 följande:
    Idag kom mina grejer från Hem Ljuva Hem. Snabbt skickat eftersom jag beställde i fredags. Jättefina saker, fotar när jag får tid, vilket inte lär bli idag. Barnkalasgästerna kommer 13.30 och tårtan är inte påbörjad än!
    Vad är Hem ljuva hem för nåt? Nån sajt eller affär? Finns ju en tidning som heter så vet jag iaf..
    //Smajla
  • Mamma till pojke 2006

Jag skulle vilja ha hjälp av er. Tycker ni att man kan ha pärlspont i vardagsrummet eller blir det konstigt?

• Pärla1
    Mamma till pojke 2006: Jag hade inte valt det, själv tycker jag att det passar i kök, hall och tvättstuga. Sen kan det vara fint i vissa matsalsrum, har jag sett..
  • hampo
    Mamma till pojke 2006 skrev 2006-09-27 11:51:01 följande:
    Jag skulle vilja ha hjälp av er. Tycker ni att man kan ha pärlspont i vardagsrummet eller blir det konstigt?
    Jag tycker absolut att du kan ha det. Har du stil som passar till det, blir det jättefint och hemtrevkigt.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!