• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Ankmor

Bara måste tipsa om doftljus som finn på IKEA.
    Jag var där igår och ramlade på dem, de säljs i 3-pack för 49:- och luktar kanelbullar, choklad(kladdkaka/fudge) och kolasås/kolapaj/caramell... Jag ville inte gå därifrån

Jag köpte tyvärr inte några själv, nästa gång...

• hampo

Man kan också smula lite vax i  blockljus som brunnit lite. (så det finns lite och lägga i). Då doftar det med.

§ alla har vi varit små §
  • Samla

pärla1: absolut!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Elisia

Karamellfabriken; hjärtat med pärlor som du pratar om finns på IKEA av alla ställen! Fast de blir mycket sötare om man gör dem själv...

• Hjorthan

Jag har inte skrivit i denna tråden innan, men jag har följt den med stort intresse. Älskar också den lantliga och romantiska stilen. Vill bara visa upp några fynd jag gjorde idag när vi tog oss till Österlen, och Bo Olssons i Tomelilla.

Har lagt in bilder i mitt galleri.

• Smajla
    Elisia skrev 2006-09-29 19:11:42 följande:
    Karamellfabriken; hjärtat med pärlor som du pratar om finns på IKEA av alla ställen! Fast de blir mycket sötare om man gör dem själv...
    Vad är det för hjärta? Bild?
    //Smajla
  • Smajla
    Hjorthan skrev 2006-09-29 19:12:50 följande:
    Jag har inte skrivit i denna tråden innan, men jag har följt den med stort intresse. Älskar också den lantliga och romantiska stilen. Vill bara visa upp några fynd jag gjorde idag när vi tog oss till Österlen, och Bo Olssons i Tomelilla.Har lagt in bilder i mitt galleri.
    Jättefina saker!!
    //Smajla
  • Smajla
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phprvrkx6.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Vi firar pappersbröllop idag så vi köpte oss lite saker bland annat detta nyckelskåp. Papper - trä - ni hajar va? Flört
    //Smajla
  • hampo
    Smajla skrev 2006-09-30 18:05:31 följande:
    Var är alla?? Hallååååå?//Smajla
     Jättesnyggt!
    Påminner lite om mitt.
    § alla har vi varit små §
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!