• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smultronet12

men kanske nån annan typ av kruka....

• Smultronet12

guu vad fina!! Var har du köpt dom??
    Som du/ni kanske förstår så håller vi på å planerar en ny tvättstuga, så jag letar en massa fina saker dit...

• Smajla
    Smultronet12 skrev 2006-09-29 12:33:52 följande:
    men kanske nån annan typ av kruka....
    Jag såg senast på ICA Maxi tror jag.. Men de brukar finnas i lite inredningsaffärer här och där, ibland även bland blommor där man handlar mat.
    Smultronet12 skrev 2006-09-29 12:36:02 följande:
    guu vad fina!! Var har du köpt dom??Som du/ni kanske förstår så håller vi på å planerar en ny tvättstuga, så jag letar en massa fina saker dit...
    Tack! I en inredningsaffär med danska saker i Strömstad där jag kommer ifrån ursprungligen.. Summa sumarum heter affären..
    //Smajla
  • Smajla
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpltrcfe.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Ännu fler nyköp - ska köpa en blomboll till den större krukan
    //Smajla
  • Beatrize74
    Äppelpaj skrev 2006-09-29 11:56:46 följande:
    Beatrize, jag pratade om skoskåpet men du pratade kanske om påshyllan?
    Haha...ja, jag tänkte på det där smidet som var på den sista "tidningshyllan", att det kanske fanns i vitt. Hade inte en tanke på att kika på skoskåpet. Du....nu när jag sett det i vitt så har du baske mig helt löst vårt skoproblem.

Den passar PRECIS in mellan badrumsdörren och tvättstugedörren precis vid ingången.

Det enda jag är lite tveksam till är djupet. 17 cm. Hur sjutton ska karlns båtar till skor få plats, det kan väl inte gå, eller det kanske går ändå, om lutningen är rätt inuti. Får kika på den "live". Och så blir det fint med någon prydnad ovanpå den...

Ska nog slå till på en sådan där liknande "mössförvaring" också som ni länkade till.

Härligt! Tack!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!