• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla
    pressan skrev 2006-09-30 20:16:19 följande:
    Nu har ja suttit här och läst er häliga tråd ändå från början.. De flesta har säkert märkt att ja smugit på i era gallerier utan att lämna avtryck (dumma mej) Ni har sååå bra smak. Älskar det lantliga det vita och det lite smått romantiska.Tänkte ge er en hemsida att kolla (finsk tyvärr) men kolla i gallerian hos www.kauniskotiwilhelmiina.net.
    Ojoj vilka vackra saker de har. Hajar inte så mycket Flört men huuu vad köpsjuk jag blir Skrattande
    Beatrize74 skrev 2006-09-30 20:21:41 följande:
    Här är den...glorious i sin prismaprakt....däremot lite tråkigt...eeeehhh...krämigMen...det var ju någon här inne som hade målat om ett föremål just i den här stilen från Rusta. Undras om det var en lykta eller något. Vit och fin blev den då. Det kanske det kan vara värt för 299 kronor?
    Jättevacker!!!
    //Smajla
  • hampo

Fint Smajla.
    I dessa franska saker har jag mitt tvätt- och sköljmedel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/hampo/gallery/phpxdsxik.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

§ alla har vi varit små §
  • Smajla
    hampo skrev 2006-09-30 20:41:41 följande:
    Fint Smajla.I dessa franska saker har jag mitt tvätt- och sköljmedel.§ alla har vi varit små §
    Tack! Jättefint!
    //Smajla
  • hampo
    Smajla skrev 2006-09-30 21:11:25 följande:
    hampo skrev 2006-09-30 20:41:41 följande: Fint Smajla.I dessa franska saker har jag mitt tvätt- och sköljmedel.§ alla har vi varit små § Tack! Jättefint!//Smajla
     Jag tror det är våran kväll i kväll.
    Nu ska jag ut med hunden . Kommer in senare.
    § alla har vi varit små §
  • Smajla
    hampo skrev 2006-09-30 21:56:34 följande:
    Smajla skrev 2006-09-30 21:11:25 följande: hampo skrev 2006-09-30 20:41:41 följande: Fint Smajla.I dessa franska saker har jag mitt tvätt- och sköljmedel.§ alla har vi varit små § Tack! Jättefint!//Smajla  Jag tror det är våran kväll i kväll. Nu ska jag ut med hunden . Kommer in senare. § alla har vi varit små §
    Verkar så Glad Nu ska vi titta på film. Vi höres! Kyss
    //Smajla
  • Beatrize74
    hampo skrev 2006-09-30 20:41:41 följande:
    Fint Smajla.I dessa franska saker har jag mitt tvätt- och sköljmedel. § alla har vi varit små §
    Fiffigt att ha sköljmedlet i en flaska. Fint! Ska jag ha i åtanke!

Vi har en så tråkig tvättstuga. Torkskåp, garderob, diskbänk, tvättmaskin med torktumlare ovanpå. Det känns som om det bäst man kan göra av situationen är att fixa till det lite fint i fönstret. Själva tvättmedlet "gömmer" jag i ett skåp eller lägger i en täckt korg ovanpå torktumlaren.

Hmmm...svårt det där ju.
  • jen05

Go kväll på er!

Beatrize74: fin ljusskrona, vart har du hittat den?

• MiaL

..ingen som hört talas om Rachel Ashwell och hennes "Chabby Chik" ?
    hon hade ett eget programsom hette chabby chik på kanalen E! för et tpar år sen, vet inte om det visas fortfarande..

finns böcker av henne att köpa.. och massa hemsidor. sök på chabby chik

tips om ingen visste det bara..

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!