• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla

Kan tänka mig det..

Jahopp, och där försvann hampo också..

Ingen som vill prata med mig ikväll och titta på vad mer jag köpt Gråter

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phplnapcx.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpjpk2hx.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

//Smajla
  • hampo

Jo, jag tittar till smajlisen.!

Vad fint-.Hugamejsan.

§ alla har vi varit små §
  • Beatrize74
    Fragglerock skrev 2006-09-29 16:24:10 följande:
    Någon som sett ljuskronan för 299:- som de har på Rusta nu? Finns tydligen i mörkbrunt och creme...
    Tack för tipset! Har sparat bilden i min mapp för "framtida hall". ÄR ute efter något liknande. Synd att den creméfärgade inte är lite mer vit, men det kan ju vara fint att bryta av lite mot allt det vita (eller så kanske man kan måla den lite)
  • Smajla
    hampo skrev 2006-09-30 19:48:19 följande:
    Jo, jag tittar till smajlisen.! Vad fint-.Hugamejsan.§ alla har vi varit små §
    Tack gumman Skrattande

Ska titta in hos Beatrize nu för att kolla ljuskronan, vill ha lampa till hallen. Den vi har där är en gammal sak från mamma o pappa som de inte ville ha och den har hängt med mig sen jag flyttade hemifrån som 20-åring.. Duger väl men jag gillar den inte super direkt..
    //Smajla
  • Smajla
    Beatrize - har du bild på lampisen?
    //Smajla
  • Beatrize74

Oj..näe...jag har sparat den under mina dokument...men....just a mom....

• pressan

Nu har ja suttit här och läst er häliga tråd ändå från början.. De flesta har säkert märkt att ja smugit på i era gallerier utan att lämna avtryck (dumma mej) Ni har sååå bra smak. Älskar det lantliga det vita och det lite smått romantiska.
    Tänkte ge er en hemsida att kolla (finsk tyvärr) men kolla i gallerian hos www.kauniskotiwilhelmiina.net.

• Beatrize74

Här är den...glorious i sin prismaprakt....däremot lite tråkigt...eeeehhh...krämig

Men...det var ju någon här inne som hade målat om ett föremål just i den här stilen från Rusta. Undras om det var en lykta eller något. Vit och fin blev den då. Det kanske det kan vara värt för 299 kronor?
  • Beatrize74
    pressan skrev 2006-09-30 20:16:19 följande:
    Nu har ja suttit här och läst er häliga tråd ändå från början.. De flesta har säkert märkt att ja smugit på i era gallerier utan att lämna avtryck (dumma mej) Ni har sååå bra smak. Älskar det lantliga det vita och det lite smått romantiska.Tänkte ge er en hemsida att kolla (finsk tyvärr) men kolla i gallerian hos www.kauniskotiwilhelmiina.net.
    Hejsan..kul med ett nytt ansikte. Ska gå in och kika om du har några bilder i din pres.
  • hampo
    Beatrize74 skrev 2006-09-30 20:21:41 följande:
    Här är den...glorious i sin prismaprakt....däremot lite tråkigt...eeeehhh...krämigMen...det var ju någon här inne som hade målat om ett föremål just i den här stilen från Rusta. Undras om det var en lykta eller något. Vit och fin blev den då. Det kanske det kan vara värt för 299 kronor?
    Den var fin
    § alla har vi varit små §
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!