• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

millface, gud så duktig du är, höggravid och allt, den blev jättefin, ska bli skoj att se den helt färdig, hihi, om du nu hinner det!!!

(Samla, om du vill, och ja nu vet jag att jag är väldigt generös ;), så kan jag köpa sängen till dig, ja då slipper du ju köpa den där gaveln från ilva!!! Den var ju inte ens i närheten lika fin som detta fynd , hahahahaha...tänk egentligen så olika smak man kan ha, helt otroligt!!!)

• pr32

Samla: Fyyyyyyyyy!! Såg något liknande på BLocket en gång, men där va det ett helt sovrum i sån stil, gräsligt va det!!

• pr32

Millface: Jättefint skåp!! Ska du ha det som linneskåp eller? Är det hyllplan i det eller stång...eller inget alls!?

• Amoroso

Wow vad ni har skrivit mycket på en vecka, spännande! Vi har flyttat och sitter upp till öronen i kartonger i vår nya lägernhet. Nästan så att man blir manisk över aaallt som man vill göra...!!

• Samla

millface: ja det blev verkligen fint, tänk så mycket färg kan göra!

juliah: *nynnar på låten* "du är avundsjuk, du är avundsjuk" Pilutta dig, för att du inte bor i Malmö o kan köpa det!!! Men lugn, lugn jag loooooovar att leta upp ett minst lika fint till dig i närheten!!!!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Rut

Millface: Mycket snyggt!

Idag har jag varit på shoppingrunda med mamma. Köpte krokar till badrummet (bild finns i galleriet).
    Så blev det lite snygg förvaring till garderoben. Tittade på kökslampor, men jag hittar inget jag vill ha. Vad har ni?

• Rut

Kom på att jag skulle fråga om vägghyllor också. Någon som har några bra tips? Vill ha någon form av hylla på väggen i sovrummet.

• juliah

Samla, du är då en liten ängel ;)!!!

Amoroso, ja man blir lätt lite manisk av alla fina tips o ideér från vår underbara tråd!

Rut, jättefina krokar du köpt, angående hyllor så tycker jag om ikeas vanliga trähyllor med konsoller till billiga o fina om du målar dom i vitt!

• Mystjejen

Rut: Håller med Juliah om hyllor och konsoller...

Millface: Shit vad snyggt det blev!! Och vad snabb du är... Jag har inte ens tvättat det lilla skåpet från auktionen än...står på altanen!
    Har inte varit så aktiv här men jag fixar förfullt hemma. Så snart ska ni få se resultatet!!!
    Just det...köpte ett jättefint nyckelskåp typ (utan dörr) idag. Ska fota det sedan... 199:- i en inredningsbutik i min lilla stad...
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!