• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre
    NyfikenRosa skrev 2006-08-03 00:01:42 följande:
    åååå..vill ha dessa också
    varvarvar?!
  • therre

vet ni av någon näthandel för mig som bor i de norrländska skogarna?

• therre

vi har gjort en egen sänggavel. nu är det ju inte enbart lantlig/romantisk inredning, utan vi försöker få med en släng av 50/60-tal också eftersom vårt hus är byggt då.

• Tehe

Är det någon som vet var man kan få tag på vita utemöbler i lite äldre stil?

• Rut

millface: Är ytan lackerad så rugga upp den med lite sandpapper först. Lycka till i färgdjungeln. Men visst är det så att du väntar på en liten bebis....Välj vattenbaserad färg för er bådas skull.

• juliah

therre, kolla in alla länkarna i tråden, finn sen del butiker som säljer över nätet, lantligdesign till exempel!

• NyfikenRosa

therre: Märket dixie är korgarna ifrån.. kolla deras hemsida efter återförsäljare

• therre
    NyfikenRosa skrev 2006-08-03 09:39:32 följande:
    therre: Märket dixie är korgarna ifrån.. kolla deras hemsida efter återförsäljare
    ååååååh! såg att jag kaaaanske kan få tag i dem! ska genast idag gå och höra på affären om de kan ta hem dem åt mig!
  • therre

jo, förresten så ang. sänggaveln vi gjorde... vi har byggt träpanel (liggande) till gaveln som nu ska betsas i antikvit. tror det blir bra!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!