• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre

Var står priserna när man beställer från Lantlig Design?

• hampo

therre: Du måste ha PC för att kunna se priserna. Annars får du maila o fråga om priser. Kram

• Samla

jen05: åh vad synd, ville verkligen ha en sådan,  men då blir den nog för liten till denna stolen:

Bilden “http://213.132.112.100/images/62/6282503706.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Och jag som verkligen verkligen är dålig på att sy, får vänta på att mamma  kommer hem från semsternFlört

therre: ta pilen på bilden så kommer det, tar en liten stund. Fick inte heller kläm på det först!Skrattande

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Vilja78

therre: ÅH! Vilken underbart bra idé! Så ska jag bygga min sänggavel, såklart! Snälla sätt in bilder när du är klar! Jag vill sätta igån med det samma! Tänk om man hade lite mer tid...

• Vilja78

Samla: Jag var helt i gasen och trodde att du hittat nåt riktigt fynd! Fick mig ett gott skratt i alla fall.

• therre
    Vilja78 skrev 2006-08-03 14:16:04 följande:
    therre: ÅH! Vilken underbart bra idé! Så ska jag bygga min sänggavel, såklart! Snälla sätt in bilder när du är klar! Jag vill sätta igån med det samma! Tänk om man hade lite mer tid...
    ja, det är nog ganska enkelt (säger jag som "designade" o sa åt sambon att en sån vill jag ha var bara för honom att knata ut i verkstan )
  • therre

ingen som vet vad spetsbackarna kostar?

• therre

tänkte ju ringa o be dem beställa hem backarna, men eftersom att jag inte har nån prisuppgift kanske de kostar typ 600:- eller nåt styck när man ska hämta ut dom

• Elisia

Samla, din spjuver!!! ;-D Det där var en RIKTIG rysare... Jag har en benämning för sådan inredning men vågar inte säga det här för då blir man väl avstängd.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!