Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
sugardynamite: Åhh tjuvkikade nu i ditt album, ser att du har en av varje, jättesöta!
men har man en av varje så har man väl kanske inte lika stora "önskningar" om vilken sort det ska bli
Jag blir också glad för vilket som men det finns som sagt en liiiten önskan om kille eftersom det bara föds tjejer i min släkt! (jag har bara systrar, mamma har bara systrar, mina mostrar har bara tjejer o.s.v... sådär håller det på hur långt tillbaka som helst)
SUGARDYNAMITE: va bra att allt var som det skulle:) och att det är en liten kille där inne. Tyra och Silje får välja å vraka med andra ord, medans killarna får slåss*skrattar*
sugardynamite: ang större bild... jag får ju inte lagt upp några bilder.. det är bara två som kommer in.. skall forsöka minska förmatet i kväll, o lägga upp.. ganska rolig bild det där:)
Ananis: ingen bebbe än eller?????? tänker på dig varje dag..
Sugerdynamite: Där ser man...det är alltså en liten kille som bor i magen din
Vad skönt att höra att han ligger som han ska!
Norskan78: Nepp, ingen bebbe här ännu...har haft en del riktigt onda värkar idag. Så man hoppas ju verkligen att det börjar närma sig...men jag tror nog att det dröjer ännu någon dag innan bebisen kommer ut!
HelenZ: när vi var på rutin-UL i v 18 så frågade vi efter könet. Då sa doktorn att det var svårt att se ordentligt eftersom navlesträngen låg mellan benen på bebisen. citat: "jag ser ingen uppenbar pung iallafall, så om jag måste göra en gissning så gissar jag på en tjej, men ni får väl se när den kommer ut".
Sen har vi verkligen varit helt övertygade om att det mest troligt är en tjej.
Men tji fick vi. Det kan ju iofs fortfarande vara fel. Man vet ju aldrig helt säkert med UL.
sugardynamite: Ja det blir en överraskning hursomhelst
Min man ska åka tåg till gävle imorgon kväll och köpa bil, och bila hit upp...så imorgon natt kommer säkert min förlossning igång! hehe
HelenZ: Min man kom hem vid halv tre inatt. Med ny jättefin flashig bil.
)
Den är så fiiin. Bäst är att det är automat och att det är en kombi. Nu kanske barnvagnen också får plats.
Vad skall ni köpa för bil?
Appropå nära inpå. Imorgon åker min man till Spanien en vecka. Det är till att förlossningen inte sätter igång i förtid.
sugardynamite: http://www.blocket.se/vi/9599450.htm?ca=1_9_s den är det, men bilden visar inte så mycket
plats för barnvagn och hund iaf! Men det är en bra "förstabil" vi ska uppgradera sen när vi fått ekonomin lite mer i balans, vad har ni för bil nu?
Oj oj att du vågar släppa iväg mannen din! du har väl bara 2 veckor kvar? men livet blir lite mer spännande såhär kanske hehe