Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Norskan78: Oh. det får man verkligen hoppas att man inte får en så stor bebis. jisses.
Någon som vet hur det går för Ananis?
Sugardynamite: sms:ade A igår. Då hade hon lite känningar. Så vi får väl se....
Här går det sakta...ingen baby på gång ännu.
Jag tror nog att det dröjer ännu någon dag innan h*n kommer ut...
Men jag försöker att vara i farten och hålla mig sysselsatt, så det känns inte så farligt. BF var ju i fredags och idag är det redan måndag!! Jag tycker att tiden ändå går ruskigt fort och att dagarna bara rinner iväg. Och tur är ju det
Ananis: Ja nu är vi flera som räknar ned dagarna och bara väntar... Du borde ju inte behöva vänta så länge till! Vi får väl se vem som hinner först..
Usch och fy. Jag känner mig så förkyld, eller på väg att bli. Jag bara nyser och nyser och ögonen svider. Inte kul alls.
Imorgon kl.10.40 är det Ultraljud som gäller för mig. Hoppas att bebisen har huvudet neråt, men det tror jag väl. Jag kommer garanterat inte att kunna hålla mig från att ta reda på vad det är för sort på bebisen. Vi vet ju ändå till 70% säkerhet att det är en flicka, så vi får väl se. Det blir spännande.
Jag är vansinnigt trött, men jag väntar på att maken min skall komma hem. Han flög ner till stockholm imorse, köpte bil och är på väg upp nu. Han ringde för ett tag sedan och då var han snart i Umeå. Jag vill att han kommer hem NU så jag slipper oroa mig för att det skall hända något på vägen.