• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • norskan78
    Jag har hämtat bebis boxen från babyproffsen och där fick man lite blöjer.. så jag kommer att börja med dem. Och P & K får väl ta med sig när dem kommer o hälsar på oss:) 

GLÖM INTE shampo och balsam till er själva. det gjorde tyvärr jag när jag fick K och fick då tvätta håret med deras egna tvål:(

Nu skall jag pack lite åt mig själv oxå. Tänk att det är så nära nu:) (om jag inte måste gå över då)
  • Sugardynamite

Norskan78: Oh. det får man verkligen hoppas att man inte får en så stor bebis. jisses.

• Sugardynamite

Någon som vet hur det går för Ananis?

• Anna o Marthine

Här går det sakta...ingen baby på gång ännu.
    Jag tror nog att det dröjer ännu någon dag innan h*n kommer ut...
    Men jag försöker att vara i farten och hålla mig sysselsatt, så det känns inte så farligt. BF var ju i fredags och idag är det redan måndag!! Jag tycker att tiden ändå går ruskigt fort och att dagarna bara rinner iväg. Och tur är ju det

• Bumsan80

Ananis: Ja nu är vi flera som räknar ned dagarna och bara väntar... Du borde ju inte behöva vänta så länge till! Vi får väl se vem som hinner först..

• Puffalina
    Hejhej brudar!

Hur är läget????

Själv har jag mått pest idag. Feber, illamående, huvudvärk, halsont.... och bara 2 veckor kvar till BF....inte så lägligt...
    En förlossning nu skulle aldrig funka....
    Har vääääldigt mkt ihållande mensvärk fortfarande. Men inte regelbundna värkar lixom....fast nu tycker jag att bäbis måste förstå att vänta lite tills jag blir piggare igen!

Måste nog oxå fixa väskan klart. Började lite smått för flera veckor sen men sen har jag lixom "glömt bort" den...
    Hanna BF 17/10
  • norskan78
    Puffalina: hoppas du blir frisk då, så du inte behöver att slita med fökylningen oxå när bebben kommer:)

Ananis: är du säker på att du inte skall äta en ANANASRäcka ut tungan

Sugardynamite: hoppas U-ljudet går bra och att din bebis ligger neråt. Vill du veta vem som bor hos dig om dem kan se???

Tjejerna: tänk er att ev så har vi alla våran bebbe här denna månaden. NU har det som gått upp för mig ordentligt att det faktiskt inte är så länge kvar... *skrattar lite för mig själv*
  • Sugardynamite

Usch och fy. Jag känner mig så förkyld, eller på väg att bli. Jag bara nyser och nyser och ögonen svider. Inte kul alls.

Imorgon kl.10.40 är det Ultraljud som gäller för mig. Hoppas att bebisen har huvudet neråt, men det tror jag väl. Jag kommer garanterat inte att kunna hålla mig från att ta reda på vad det är för sort på bebisen. Vi vet ju ändå till 70% säkerhet att det är en flicka, så vi får väl se. Det blir spännande.

Jag är vansinnigt trött, men jag väntar på att maken min skall komma hem. Han flög ner till stockholm imorse, köpte bil och är på väg upp nu. Han ringde för ett tag sedan och då var han snart i Umeå. Jag vill att han kommer hem NU så jag slipper oroa mig för att det skall hända något på vägen.