Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Hejsan alla Lulebor! Är det någon här som är intresserad av scrapbooking?(arrangerande av fotoalbum) Det är JÄTTE roligt, speciellt när man har barn att göra album till/om. Imorgon kväll kl 18.30 startar i så fall en nybörjar kurs på studieförbundet vuxenskolan i Luleå.
Någon som är intresserad?
Hejhej brudar!
Är så himla irriterad på denna förkylning som aldrig verkar bli bra. Febern har tack och lov släppt men halsen...den är inte i form alltså...
Sugerdynamite: Kul med en liten kille!!!! Om det nu är det....
Sugerdynamite & HelenZ: Härligt med komibilar!!! Vi har oxå just skaffat en å det är ju sååååååå mkt plats i dem!!!
Ananis: Tänker på dig hela tiden. NU måste väll änd¨bäbis komma snart... Vem vet, kanske nån annan hinner före??
Norskan: Inga fler tecken då???? Ska bli kul att se vem som hinner först av oss. Kanske får vi vänta tills sist vem vet...
Blommig: Jag håller på med scrapbooking. Har dock varit lite stillastående på sista tiden då symaskinen tagit all min tid men har tänkt komma igång lite mer snart igen. Kul med en kurs. Tyvärr håller jag mig nog hemma ett tag till så jag blir kvitt denna förkylning innan förlossningen vill sätta igång.
Nä, nu ska jag se nya bonde söker fru...
Blir det nå fika på fredag eller???? Iapia ville inte komma denna vecka men nästa kanske sa hon.... Så vi kan väl ta det i stan...var när hur????
helenz
wow 518i de är fina de och stora
Puffalina: Jag hoppas då verkligen att det är min tur nu!
Jag tycker också att bebisen ska ta och komma nu. Tidigare idag trodde jag faktiskt att det kanske var på gång och att det nu säkert inte skulle dröja alltför länge till. Men såklart inte...nu verkar allting lixom bara ha stannat av
Blä, jag vill juh ha bebis NU!!
Men imorse fick jag då se den omtalade slemproppen
Så, nu har man sett den
Åhhh nu börjar LOST ÄNTLIGEN men jag är ensam hemma, då vågar jag inte se
Förresten nån som sett MOM show på 4+? Fy fasiken vilken ångestframkallande amerikansk smörja, alla morsor så smala och perfekta i pastell färger. *ryser*
HelenZ: Vi har bara "uppgraderat" den bil vi hade. Nu har vi en Saab 9-5 2.3 Aero. Det är en -02:a. Det bästa är att det är en automat! det är sååå skönt att köra och slippa växla när man har foglossning.
Sen är det väldigt kul att kunna gasa ifrån såna där 20 åriga snorungekillar som tror att de kan accelerera jättefort vid rödljus i sina skruttiga gamla volvos. hehehehe.
Fika på fredag?
Jag har sonen hemma från dagis, eftersom de har planeringsdag.
Så då måste jag ta med honom.
Eller också kommer ni och fikar hemma hos mig istället.
Jag hänger gärna med på lite fika på fredag. Vart ska vi hålla hus?