Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Har oxå varit till bm idag. Är på 37+5 och den här bebben vill inte fixera sig. Har inga känningar eller nåt heller. Är ganska säker på att jag får gå över tiden... *suck*
Spännande spännande för norrskensflicka bebbe på g!!
Qutecat: Grattis!!
Oj, här har det hänt massor de senaste dagarna, vi har inget internet hemma just nu, en jäkla kabel som grävts av. Tur att det är nära till mannens jobb :).
Spännande för norrskensflickan!
Grattis och välkommen till qutecat!
Minnapinna, hoppas att det sätter igång för dig snart!
Här händer inget heller, kanske att slemproppen har kommit lite, men jag vet inte, kan vara önsketänkande också :(.
Ha en bra helg tjejer! Hoppas jag får tillbaka internet på måndag, då ska jag vara aktiv här igen :).
Minnapinna, vad kostar din mammas bok, har också sett den och både jag och sambon tycker den är så fin! Är det lättast att beställa från hemsidan eller via dig?
Fru Johansson,
den kostar 180 kr. Ni kan åka till Sunderbyn o köpa den direkt av min mamma (hon har ateljé hemma), eller så kan jag be henne ta med en till mig och ni kommer till mig o köper den (jag bor på Lövskatan, lite mer centralt än Sunderbyn ;) . Annars kan ni be henne skicka den, men då kostar frakten 33 kr. Eller så finns den på affären Annorlunda (mittemot strand galleria), men då kostar den 239 kr, tror jag det var.
Minnapinna, oj det var billigt! Det vore toppen om hon kunde ta in en till stan så kommer vi förbi hos dig. Men förresten om det börjar hända saker för dig så kanske det är bättre att vi åker förbi din mamma så slipper du det.... står hennes öppettider och adress på hemsidan?
Snälla, snälla bebis - hoppas att det är du som vill ut nu och att du inte retas. Jag har ont! Har legat vaken till o från sen kl. 4 o nu är det inte skönt att ligga ner längre, så jag klev upp o satte mig på FL :)
Minnapinna - LYCKA till
Minnapinna: Hoppas det är bebis på G *håller tummarna* Lycka till!!
Minnapinna: Lycka till! Det är nog dax nu