Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
tack och återigen tack. :) nu kallar hon på mig, måste kila ;)
Nån som hört nåt om Singela?
Isblomma: Vet att hon inte har något internet just nu för att de grävt av någon kabel utanför dem. Men de skulle kanske vara fixat i dag , men de kan ju ha hänt något under tiden.
Nu har vi äntligen fått tillbaka internet, skönt att kunna hålla sig uppdaterad :)
Någon som hört nåt om norrskensflickan?
Här händer det inte mycket, bebben visar inga tecken på att koma ut till sina otåliga föräldrar, shit vad tråkigt det är att bara vänta....
Just ja, har ju en fråga: Någon annan som varit med om att det börjar tok-klia på magen såhär på slutet? Eller som vet vad det kan vara? Jag kan vakna av att jag ligger och kliar mig...syns inget kliar bara.
Kliar för mig med! Riktigt irriterande! Tror tyvärr det är bristningar på gång...
Nej! säg inte så, jag som trodde jag skulle slippa bristningar på själva magen, har fått på "kärlekshandtagen". Hoppas någon annan har nåt annat tips... :/
Men jag smörjer in mig flera gånger per dag och hoppas på det bästa. För lite irriterande är det ju om man skulle klara sig ända tills v 39 å så sen PANG så ser man ut som en tiger...
Såg förresten att en som hade samma bf som mig och som jag gått på mammavattengympa med på cityrehab har fått sin lilla knodd... Så lite avis är jag idag!
FRU JOHANSSON - Ditt kliande är något jag tycker du bör ta upp med din BM, vill inte skrämmasmen klåda under grav KAN vara ett tecken på att levern ä'r lite överbelastad, säkert bara vanlig grav klåda som man kan få men för säkerhets skull ta upp de med BM..