• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • IaPia76

Åh hoppas det är dags nu minnapinna!!!

• AugustiBäbis

minnapinna: Håller tummarna för att det ska vara på G.

Själv är jag så arg över dessa bristningar. Var så glad över att inte ha fått någon, men sedan när den första kom så har det bara rullat på. Känns inte alls lika kul nu när magen inte är lika fin.... Men men, det är väl smällar man måste ta. *Kastar in bikinin i garderoben*

Det går i alla fall framåt "bara" 46 dagar till BF nu.

Är glad över att jag inte verkar samla vätska än, men har börjat få ont i lederna i händerna.

• loverose

Minnapinna: Lycka till nu...vad skönt att de äntligen verkar vara på G.. Får hålla utkik på webbisar sen..

• Blomman82

Minnapinna är inne på förlossningen nu...hon skickade mess fem i sju och sa att hon skulle åka in...hade värkar med två minuter mellan då = ) Snart har hon sin bebbe hos sig = )

• tzambiqa

Håller med er tjejer, BRIO är as skön =) fint "gung" hade en Emmaljunga men tyckte inte om den riktigt så det blev ett nyte efter ca 8 månader =)

Och vadå stänger den gamla tråden, varför?

• Ellskling

ååh, va kul att det äntligen har satt igång för Minna!!

• loverose

Tzambiqa: Trådar är normalt sett öppna för diskussion i 3 månader, så passade på att göra en ny tråd innan den gamla skulle stänga eftersom de brukar annars vara lite svårt att hitta igen den nya tråden för alla.

• Puffalina
    Jaha, verkar som att det snart är fler bäbisar på G då....spännande!!!

GRATTIS å välkommen hit QuteCat!
    Hanna BF 17/10
  • mye

hej! jag kommer inte från luleå men finns i "närheten" tänkte höra om nån av er har barn på 5 år eller 6 månader eller där i kring!?

Svar på tråden Luleå del 3