• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Fru Johansson

Superirriterande att det ska komma bristningar sista veckan, försöker också smörja in mig med allt möjligt :).

Jag är också jätteavis på alla som får nu! En tjej i min mammagrupp som hade bf samma dag som jag fick i onsdags, vill också ha min bebis nu, vi har bf i morgon...

• isblomma

Ja just det! Jag har oxå hört talas om det där som aquagreen skriver om levern... Värt att kolla upp kanske.

• Fru Johansson

aha, ojdå, ska nog försöka ringa bm... tack för svaren, men nu hoppas jag på bristningarna iaf... :)

• Singela

Hej, skönt att internet är tillbaka, så skoj är det ju inte att se alla tråkiga repriser på TV:n

Kliningar har jag haft lääänge, det kan vara levern. Men jag har köpt en tvål med olja i på apoteket Eucerin tror jag det heter och så smörjer jag mig. Det kan vara värme utslag oxå, men prata med Annika oxå. Tvålen luktar inte jättegott men gör underverk.

• Aquagreen
    ♥Nu känner jag mig så duktigt, har rensat i garderoberna här hemma o kastat sånt man inte använder längre, tyvärr vart deen hel del jätte fina kläder som jag köpte precis inann jag blev gravid som jag inte alls kan ha längre
    Nåja känns skönt att fått rensa upp lite, har lite energi kvar så funderar på att putsa fönstrerna för dom är verkligen skitiga när dom håller på att bygga om på våran gård.
    Vad gör ni andra idag/kväll?
    Neo mitt hjärta
  • Fru Johansson

Nu har jag kollat upp kliningarna, det var tack och lov inte levern. Fick tabletter som faktiskt verkar hjälpa, tavegyl tror jag.

Aquagreen, inte illa! Här är det inte många knop, ska bara glo på tv, surfa och hoppas att bebben vill komma snart :).

• Aquagreen

FRU JOHANSSON - Oki tänkte rekomendera tavegyl tab  men visste inte om man kunde ta dem som gravid, skönt att bli av med klådan iaf..
    Ni som är hög gravida ska bara tat lungt o vänta på bebbarna för finns inget man kan göra annat än att vänta för att få de små liven att komma ut

• MiniMeja

Aquagreen - har du lite tid över, så sälj dina fina nya kläder på Tradera! Kul att få tillbaka lite pengar att köpa något nytt för istället!

• minnapinna

Ja, Aquagreen,
    sälj dem istället för att kasta! Alltid trevligt med lite extra pengar i plånboken ju.

• Aquagreen

MINIMEJA o MINNAPINNA -  Tack för tipset, hade inte ens tänkt på det
    Ska jag nog göra även lite ev Neo's kläder som han redan vuxit ur eller inte hunnit använda, han växer massor

Nu sover min lilla prins, nattade honom kl 20,30 så får se hur natten blir han brukar vanligtvis lägga sig vid 23, skönt med lite egentid o bara slappa framför tv'n

Svar på tråden Luleå del 3