• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • MiniMeja

Aquagreen - det som säljer överlägset bäst i babyklädesväg är märken, PO.P och Mexx och Esprit och sånt som idaT förstås.. fast det hade du säkert redan räknat ut. Annat är rätt svårsålt, just nu iaf. Men det är ju inte så dyrt att testa! Ibland blir man väldigt förvånad över vad folk egentligen köper!

• Aquagreen

MINIMEJA - Undar hur mycke man ska sänka priset på POP o liknande kläder om man säljer på typ tradera? Sånt som inte är använt?

• Fru Johansson

Ni som har info om måndags-tisdags osv. barn (alltså förklaring till vad man får för barn beroende på vilken dag det är fött :), vart har ni hittat det?

• MiniMeja

Aquagreen - du kan ju kolla lite vad som redan ligger ute och vad dom tar! Jag skulle nog ha lagt ut det ganska så billigt, men man kan ju ha ett reservationspris, dvs det lägsta priset man säljer plagget för. Iom det kan man ju ha utropspris 1 kr om man vill!

• minnapinna

Aquagreen,
    precis som MiniMeja säger så ha ett reservationspris. eller så har du utropspris på ganska högt ? funkar lika bra.

• IaPia76

Usch jag är dålig på det där med tradera. Rensade ur min garderob för nån månad sedan och skickad iväg jätte fina grejor till insamling istället. Nästan helt oanvända jeans och så. Får kanske pröva tradera nästa gång jag gör en rensning. Men är det inte bökigt att hålla på? Mycket skickade och så?

• MiniMeja

Man får vara beredd på att det är en del pyssel, jag tycker iofs att det är lite kul att administrera. Man ska packa, väga, maila, bevaka betalningar, posta.. Jag saknar inget av allt jag har sålt, men har dragit in närmare 17.000 (!) sen jag började sälja. Kan det vara två år sen?

• IaPia76

Oj då det var inte illa! Det finns alltså pengar att tjäna =)

• IaPia76

Men jag gillar ju också att hålla på att fixa och dona med adminstration så det kanske är nått för mig ändå. Det gäller väl bara att få tummen ur...

Svar på tråden Luleå del 3