Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
grattis singela till din son!!
Jag har själv inte fått mitt hjärtegryn ännu så jag är inte så himla aktiv här inne,
brukar mest skumläsa igenom allt just nu och gratta till alla nya bebisar
Jag har själv inte reagerat över det ni Thessj och Ainisken skriver men då är jag inte mamma än heller. Men jag ville bara säga att jag tycker det är bra ni påpekar det här så att folk kanske kan tänka över hur dom uttrycker sig.
Den dagen jag blir mamma kommer jag garanterat "skryta" lite (hur kan man låta bli när ens hjärta gör framsteg?) iallafall om min pojke men inte alls i mening att trycka ner eller försöka vara bättre än någon annan! och uppfattar nån det på ett negativt sätt så är ni välkommen att säga till.
Jag älskar den här tråden annars och tycker att det är bra stämning och känns skönt att ha nånstans att vända sig för tips och råd men även kunna gnälla av sig efter lite stöd den dagen man behöver det.... så jag hoppas att inte folk hoppar av tråden utan fortsätter vara aktiva, alla ni har olika erfarenheter som är värdefulla för mig.
Var snälla mot varandra, jag tycker det är jätteroligt att få lära känna er Luleå morsor!
Nu ska jag ut och vagga fram med min hund... Jag vill ha höst NU!
HelenZ
hur länge é det kvar tills din Lille kommer?
Ellskling: Nu är jag i v.30 så en 2 månader till har jag nog kvar....... men han ligger så himla långt ner så att det är trångt som tusan i bäckenet och därav min ankgång som jag fått, trots att jag har en ganska liten mammamage ![]()
HeleneZ- hoppas inte tiden går allt för långsamt så att du får din lilla guldklimp snart
Säger även jag som Thessj ovan, änltigen nån som förstår oss rätt ![]()
Skrev en gång ett inlägg om att vi hade det trassligt på kvällen med våran Elliot. Fick ett par svar om hur någon av er hade haft det vid samma tidpunkt och hur ni nu hade det eftersom era barn är ett par månader äldre än Elliot. En av er skrev att ni hade haft det på liknande sätt som mig men att nu la ni bara eran lille en viss tid och h*n somnade då direkt. Såg inte alls detta som skryt utan bara att du skrev konkret hur ni hade det just nu, och lite som en tröst att det säkert går över när han blir äldre
Samma ser jag på inläggen som skrivs just nu. Bara mammor som vill berätta hur dom har det just nu hemma med deras barn.
och ja jag staratade ju denna luletråd en gång i tiden och min tanke var att alla skulle få säga precis vad de ville mellan himmel och jord
ainisken & thessj:
Ok..Har inte varit så aktiv i denna tråd så jag har inte sett så många inlägg. Men jag bryr mig ändå inte. Så länge ingen skriver till varandra att man e en dålig förälder osv. Orkar inte haka upp mig på småsaker :) Men alla e vi ju oilka!
Ha de bra!!
HelenZ
okey..mysigt med en liten mage så blir det inte alltför tungt
hoppas att du slipper gå över tiden!