Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Aquagreen: Det är precis så jag gör, men det tycks inte hjälpa. Jag är själv så trött så jag halvsover då hon äter.
loverose - hoppas att du far fått åka till förlossningen ännu...lycka till = )
Elinaaa - vi ska också döpa den 26 augusti..vilken kyrka ska ni döpa i?? = =)
aquagreen
funkade inte heller för klara när hon var jätteliten, hon var vaken 2-3 timmar när hon vaknade på natten
elinaa
Klara sover sen hon var 2 mån hela natten, i början vaknade hon tidigt sen blev det senare och senare och somnade då senare på natten då kl kunde vara 22-midnatt och sov till för det mesta til kl 9-10
i sommar har hon bara vaknat en gång på 4 veckor och ngr ggr tidigare förståss sen hon var 2mån
men nu vill hon somna redan 20-21 tiden och vakna vid 6-7
ja vi började med potatis i 6 dgar sen blev det pot+palsternacka, provat då också gröt på morgonen men man kanske ska hålla upp med gröt och fortsätta med smakisar 1 gång per dag till lunch, det får hon nu.......
hon fick smaka päronpure i gröten och efter lunchsmakisen och det var ju gott, men vill inte vänja henne med en massa fruktpureer för tidigt och absolut inte joser som finns från 4mån.....
vi väntade också tills hon var 4½mån innan hon fick första smakisen
hon rullar nästan runt nu, på sidan i alla fall, står och sitter med stöd som de flesta kan vid den åldern, sen tränar hon inför operan tror jag
nu sen förra torsdan använder vi sittvagnen och det går jättebra och hon har då blivit mkt större på ngr veckor bara
Blomman82
i nederluleåkyrka :) ni då?
Mysiga tjejen
Okejs det e ju jätte bra det :) okii alltid lika roligt när dom gör nå nytt :)..Josephine kommer nog att krypa när som helst hon har kommit på hur hon ska göra med benen men inte med armarna rikigt..Min pappas kvinna sa ,Josephine kommer garanterad krypa innan augusti månad e slut :) så vi får ju se :)
Elinaaa - vi ska också döpa i nederlule...vilken tid har ni?? vi ska döpa klockan elva = )
blomman82
Haha då syns vi :) Ska oxå döpa då=)
Elinaaa- kul då syns vi då..min kompis ska också döpa samtidigt..heddan81 = ) då är det vi tre då = )
Aaa hon jobbar på min mors jobb :)..hon sa att hon skulle döpa då med :) Nice!
vi hade eget dop i en bykyrka men kul att det är tre från FL som ska döpas samtidigt
elinaa
krypa redan! det var tidigt det, Klara har provat åla stillaliggande, kan nästan rulla runt, har inte tränat så mkt på det än
ger du gröt nu också eller bara pot? provat fruktpure efter pot?