Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:
Bumsan80
norskan78
honungsbebis
IaPia
Sugardynamite
Aquagreen + Neo (skriver lite blygsammt in mig)
Puffalina
Ananis
Ullangullan
Ska bli kul att träffa alla er oxå
Sen när ni återhämtat er från förlossningen kan ni börja följa med på mamma bebis fika
Tyvärr kan jag inte komma. Jag måste på föreldrar möte i morn.
Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:
Bumsan80
honungsbebis
IaPia
Sugardynamite
Aquagreen + Neo (skriver lite blygsammt in mig)
Puffalina
Ananis
Ullangullan
AugustiBäbis
försäkring säger du, å berätta mera om det där. Hur kommer det sig att du ville försäkra dig och bäbben? Vad täcker den? Vi har oxå funderat på det där men det känns som att man vill höra vad nån annan riktig person tycker om det först
Gravidförsäkring är säkert bra att ha men jag har inte tagit någon ännu
OM något (gud förbjude) skulle gå fel så har man den biten avklarad, kan vara tjorvigt att få en försäkring till bebisen när den är född annars...
Blir ingen fika för mig imorgon, vi flyttar på fredag! Bor bland kartonger och dammråttor just nu
Har ingen internet på ett tag heller...sååå tills dess ta hand om er och föd lite bebisar! (Sist jag skrev så, i somras, kom det ut en bebis iallafall) ![]()
Jag ångrar att jag inte tog trygghansas gravidförsäkring för 950:-, man måste teckan den innan v36 tror jag det var, jag var för sent ute. Hade jag tagit den så hade jag nog fått ersättning för att jag sprack så mycket. Gratisförsäkringen kan man få ända till slutet, men den täcker inte så mycket. Nu har vi trygghansas barnförsäkring på Isaac, vi tycket den var bäst.
Fru Johansson: Hur mycket har du fått sys? Är du "återställd" ännu? Uscha, låter så hemskt..ordet "spricka" alltså... Har funderingar på att ta den där för 950 kr, men tiden börjar bli knapp ![]()
fru johansson,
vi har också tagit trygg hansas "trygga barn" (heter den väl?) på Nora.
Helenz,
var inte rädd för att spricka - de flesta känner nog inte att de gör det (jag kände inte ett smack, men fick sy 8 stygn efteråt).
HelenZ
när Leo föddes så blev jag lite arg där på slutet
jag é inte typen som ber andra dra åt helvete, men jag har nåt svagt minne av att jag blev jättelack på snubben för att han inte kunde sätta på apparaten som gör att man hör bebisens hjärtljud.
sen kom BM in och jag försökte göra allt för att verka normal (vilket inte går såå jättebra när man nästan ska föda) haha..