Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
norskan78
trotsen kommer man inte undan, det vet jag genom jag sett dokumentationer och jobbat med barn länge.......
det är bara att ta det lugnt, hetsa inte upp dig då blir det värre.....
tips: ge inte alternativ, var rak på sak.......
ja du vet nog mer än mig
hoppas du får ngr knep från tidningarna om du får tag i dem........jag tror inte jag har kvar mina
annars kan du säkert söka på nätet
du kan ju läsa mkt på nätet numera
honungsbebis,
vi gick också hos lotta. tyckte kursen var super! är jättenöjd.
hoppas ni hade det trevligt ikväll tjejer
Jättetrevlig kväll ikväll tjejer! Speciellt efter att vi blev av med den äckliga fyllisen som satt brevid.
jo, han luktade inte viol direkt:) hoppas vi syns på torsdag igen. det som nånting att se fram emot våra träffar:) som du sa sugardynamite.. lite time off från familjen är inte helt fel:)) mysigt var det nu att Kevin vaknade så jag fick söva han.. snosa o pussa lite av förlorad tid:)
Helen Z
Kommer lite sent med mitt svar och ser att fler andra gett bra versioner. Vet ärligt talat inte riktig hur mycket det var jag sprack, men jag kände inget. Under förlossningen använde jag EDA och lustgas, finns en superskön bild på mig när jag ligger och suger lustgas
.
En liten kul grej jag kan berätta: När jag väl var öppen 10 cm efter att ha haft förvärkar i tre dygn och sen legat större delen av daen med värkar och bm sägar "Jaha, nu Anneli är det dags att föda barn" Så svarar jag: Nämen jag vill ju äta middag först (kl var vid 16, middagen kommer vid 16.30), min man tittade på mig som att jag inte var riktigt klok, där hade vi kämpat på i en herrans massa timmar och när det väl är dags så ska jag äta först! Jag försvarade mig med att jag minsan läst att man förbrukar massor med kalorier under en förlossning så jag skulle allt vara redo!
.
Måste göra ett tillägg till min berättelse, det komiska med det hela är att jag inte kan komma ihåg smärtan, hur jag än försäker, men jag kommer kristallklart ihåg paniken över att inte få äta middag
.
Fru Johansson,
hihi :) Kan du inte lägga upp lite bilder från förlossningen, eller är de för "privata" ?
hej tjejer! hur var det på fikat? jag kunde inte komma, har ni planerat nån annan torsdags fika? kraam