Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Tack för en trevlig gårdagskväll! Ser redan framemot nästa...
Så får vi se om honungsbebis kommer... =)
Vi har definitivt planerat in torsdagsfika nästa vecka också.
Jag har precis kommit från BM. Allt såg bra ut och bebisen är fixerad nu. Det är det jag har kännt att den gjorde när det ilade som fan i bäckenet hela förra veckan varje gång jag stod upp.
Hejhej brudar!
Håller med, trevligt fika som vanligt. Nästa torsdag ses vi väl igen?!
Idag ska jag iaf åka å handla lite...trist men det måste göras...sen är det syverkstad igen som gäller!!!
Vi synes!
Hej tjejer!
Äntligen helg säger jag bara. Nu börjar det bli tungt att jobba...Ska snart lägga mig på soffan och vila lite men först måste jag ju in en sväng här och kika =)
Tack för en super trevlig kväll igår. Ser framemot nästa torsdag!!
Hej på er tjejer!
Längesedan jag skrev här. Har läst det ni andra skrivit om förlossningen och bedövning. Jag använde mig av lustgas och EDA. Lustgasen hjälpte inte mycket för mig. EDA:n var nödvändig för att jag överhuvudtaget skulle överleva (nästan iaf). Jag sprack ingenting så det kan ju vara värt att tänka på för er som inte fått bebisen än. Alla spricker inte, fast det visste ni säkert redan. Men det kanske känns skönt att höra någon säga det också.
Annars går allt sin gilla gång här hemma. Milea är så otroligt lugn och snäll. Hon sover kanonbra om nätterna numera. Trodde verkligen inte i början då hon grät mycket att hon skulle bli såhär snäll. Hon ler så fort man pratar med henne och försöker prata tillbaka. Underbart! Såna stunder gör alla jobbiga stunder till bleka minnen.
Längtar massor till Luleå och hoppas att vi kan ordna nån fikaträff då jag dyker upp där nästa gång.
Nu ska jag sluta surra och göra lite middag åt familjen.Ha en bra dag!
haha...det blev visst en länk där ovan. Missade blanksteget.
Ja just det, det har jag glömt att skriva jag också när det gäller bedövningar och sånt, att jag sprack ingenting förra gången, trots att sonen vägde nästan 4.5 kilo. Inte ett stygn fick jag sy, så det är inte alla som spricker.
hej hej alla glada:) sitter här vid datorn efter en gansk jobbig dag. Var å storhandlade själv idag( många påsr blev det) och det kan jag säga att det är inte att rekomendera. Men eftersom KEvin var på dagge och min sambo jobbade och skall på svensexa i morn så var det lika å göra bort det:))
Sen har jag vrit med min son på Barnens hus.. han tittade ju på allt som fanns där, emn nöjde sig med det. (lyckliga mig)
Sen var vi rundt på olika affärer( UTAN VAGN) och det gick hur bra som helst. Han ville dock klämma ochkänna på det mästa, men så är ju vi oxå..(fast vi vet ju hur man är försiktig)
Sen när vi kom hem, så myste vi framför tv´en och drack lelle (välling) och vet ni?? HAN SOMNADE I SIN EGEN SÄNG!!!!! inget tjafs. Han ville komma i våran säng, men jag sa bara att stora pojkar sover i sin egen säng:) Så skönt att kunna ha kvällen till annat än att ligge i sovrummet 1 timme. Hoppas bara att han tyckte det var mysigt å sova i egen säng, så slipper jag ligga med magen utanför sängen;)
Nu skall jag gå å sova, hoppas ni andra har haft en jättebra dag..
Och Honungsbebis: skall vi samla gravida i morn å springa på ormbärget;) nu har du gjort så jag förlorade mitt odds:)
Norskan: Ja, några vändor upp för slalombacken borde väl skrämma ut det lilla livet
För annars är det inte mycket som händer här, lite mensverk bara. *hallå slemmis? Hallå vatten?*
Skönt att Kevins trots har lugnat ner sig en smula, det blir verkligen nästa prövning...
Nej... om man skulle orka klä på sig, ta en värktablett och följa med ut på stan. Maken har sett ut tre bilar som vi ska provköra idag. Han är helt besatt, det enda han tänker på är att hitta en kombi innann bebisen kommer.