Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
vilken är er favoritbaby butik i luleå eller nära luleå? lr beställer ni era babysaker på nätet?
det verkar som flera är otåliga på sina magar bäbisar?!
förstår ju vad ni går igenom, hoppas ni slipper gå över tiden som många gjort här på fl usch ja
de kommer nog snart ska ni se alla som bara väntar och väntar.......håll ut!!
och njut av eran mage sen är den borta
HONUNGSBEBIS: va synd att det inte händt nåt idag, men du är väl av den snälla som väntar på några av oss andra:))
SUGARDYNAMITE: ja du.. min sambo var oxå helt galen när vi visste att vi skulle ha nr 2.. han köpte en toyota picnic med 7 säten.. dock inte större lastutrymme.. bilen drog hur mycket bensin som helst, så han bytte igen till en passat. Bästa bilen vi har ägd. Stor o fin.. stod mellan den och en audi, men lastutrymmet på en audi var så mycket mindre än passaten.. tråkit bara att du får kliva in o ur bilarna när du har så ont..
RYMDMAMMA:jag har köpt mycket av Kevin kläder på PoP, men inser nu att dem är inte såååå snygga. Klart att vissa kläder kan man köpa där, men det e ju dyrt. Har köpt lite kläder till Kevin idag på HM och dem var jäte coola:)))
Vill du ha kläder som ingen annan har då skall du egentligen söka på nätet eller sy själv:)
fru johansson
fick du äta mat på förlossnigen?
jag fick bara dricka
rymdmamma
jag går på de billiga ställena, lindex, h&m, kappahl, kollar på åhlens också.......har inte varit in i de där ovanliga dyra ställena det finns på stan vad de nu heter
PoP blir det i så fall på rean annars gillar jag inte stilen där precis....
guppi likaså
ok.. jag var på en butik i piteå småstaden idag förrezten den var som söööt också.. kommer bara inte ihåg vad den hette.. ooo typ alla barnkläder är så söta hur ska man kunna välja vad barnet ska ha på sig sen.. när den dagen kommer..
o alla dessa vaaal!
Pop kläder är inte alltid snyggast, men deras baskollektion med randiga kläder är väldigt användbart eftersom de håller precis hur länge som helst. BAra att tvätta i 60 grader och de ändras ändå inte i färg.
Har köpt rätt många tröjor och långkalsonger till sonen därifrån som han använt flitigt. En period vägrade han ha på sig något annat än de randiga långkallingarna. Då är det tur att de håller bra.
Annars köper jag mest kläder på H&M. Det är billigt och bra. Kapp Ahl blir jag så less på eftersom de har så otroligt segregerade kläder. Det finns liksom inte en chans att man kan hitta neutrala kläder där. Inte ens till bebisar. Allt är rosa och volangigt, eller blått, svart och med flames eller döskallar. Jag blir galen.
Sugardynamite : håller med dig angående kappahl, de har extremt uppdelat, upplever samma på cubus .. blev därför grymt förvånad när jag hittade en olivgrön overall på kappahl som funkar finfint för båda :D
Fru Johansson
fina bilder!
isaac föddes i samma förlossningsrum som milla