Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Mysiga tjejen
Jo, jag fick äta både lunch och middag, lite skumt och ovanligt har jag förstått, men jag var nöjd
Ellskling
Tack, festligt att tänka att någon varit i samma rum som en själv, känns ju som "vårt" rum
Djungeltelegrafen informerar:
Fick ett sms av Honungbebis kl. 04:46 imorse.
"Nu har hon kommit! Världens gulligaste lilla tjej på 2300g och 48cm. Eftersom hon låg i säte och var så liten så blev det akutsnitt."
GRATTIS till Honungsbebis!!
oj vilken liten tjej!
GRATTIS HONUNGSBÄBIS!!
ska kolla in webbisar idag då eller imorrn!!
det var ingen stor flicka hon fick inte
GRATTIS Honungsbebis!!!!
Fru Johansson: Jag fick middag på förlossningen. Jag blev jätte förvånad eftersom jag hört att man bara får dricka under förlossningen. Eftersom jag var ganska slut så åt jag bara efterrätten - chokladpudding =) Kålpudding var varmrätten....
När det gäller kläder så har jag köpt så lite själv, eftersom folk runt omkring verkar vara köpgalna. Jag har köpt det mesta på Lindex, eftersom dom har lite annat än det traditionella rosa-blått.
I Råneå finns en butik med jätte fina barnkläder, lite annat än det i stan, vi har fått en massa fina kläder därifrån, eftersom en stor del av Emils släkt bor där =)
Jag fick också äta middag på förlossningen. Både lunch och middag för den delen. Jag fick känslan av att dom ville trycka i mig hur mycket mat som helst.
Jag fick också äta på förlossningen. Varför skulle man inte få det? Det måste väl ändå bero på hur lång tid förlossningen tar och om man är i form att äta vid middagstid.
Norrskensflicka
första gången försökte dom peta i mig massa käk också, men jag hade haft hemska värkar 1 dygn före + varken kunnat äta eller sova nå alls, så jag åt ingenting.
drack bara lite saft.
när det var dags att krysta så var jag helt slut, men på nåt konstigt sätt orkade jag ändå föda 
Rymdmamma:
Tänker du på Rumba som ligger nere i småstaden???
Jätte fina grejjer..