• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Lurad) skrev 2006-07-17 11:03:56 följande:
    Och jag såg det på min sambos msn som jag också hade tillgång till. Alltså kan man vara så dum... Han erkände det själv i en konversation med tjejen men nekade ändå när jag satt med texten mitt framför näsan.
    När jag konfronterade min kille med skärmdumpar från mail han skickat och fått från tjejer (den datorn vi hade då sparade skärmdumpar från sidor man besökt, så om han öppnade hotmail så gjorde datorn skärmdumpar på mail etc...det var så jag kom på honom) så försökte han ändå blåneka...
    När jag kastade förlovningsringen i ansiktet på honom och var på väg ut genom dörren erkände han men försökte in i det sista neka sig genom konfrontationen...

Snacka om fånig försvarsmekanisk att blåneka trots att bevisen är mitt framför näsan!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (grabbar) skrev 2006-07-17 11:17:31 följande:
    TS; Ja det tror jag. Okej att killar kan vara korkade men inte sååå korkade.

Och om han säger att det inte gör något att du raderar sidan så...

Om du känner dig osäker sen så gå in på historik i datorn så kan du ju se vilka sidor han varit inne på.
    Men alltså, min man är ingen korkad varelse, han har ganska hög utbildning etc...
    ÄNDÅ använde han bland annat en mailadress som han visste att jag kunde lösenordet till, han tänkte nog inte på det när han gjorde det helt enkelt...så visst kan killar vara sååå korkade!

Och det är klart att han säger att hon ska ta bort kontot! Det var det första min man gjorde när jag kom på honom, då försvann ju alla "bevis" när kontot var raderat och det är ju inte the end of the world, det går ju att skapa ett nytt om man vill det...
    Så det där ser inte jag som några bevis direkt...

Historik på datorn avslöjar ibland inte ett jota, min man vet hur man tömmer historiken och dessutom så tömmer datorn den själv efter 2 eller 3 dagar....
  • Anonym (ledsen)

Jag kollade historiken och ingen träff på den sidan, som tur var...

Han blånekar och nu försöker han ringa mig. Han är vansinnigt förbannad på mig och säger att han inte skulle ha några problem med att berätta om det nu var han....

• Bebis

Men snälla rara TS han ljuger!! Vem har tillgång till hans hotmail o kan aktivera hans konto???

• Anonym (A)

Är HAN vansinnigt  förbannad på DIG? 

Om det nu inte var han som gjort det, varför har han inte tagit bort sidan då?

Och tagit reda på vem det är som gjort sidan, om det nu inte är han.
    Någon måste ju i så fall ha hans lösenord till hans mail. Hade jag upptäckt att någon registrerat mig på en sådan sida, hade jag tagit reda på vem det är, och bytt lösenord till min mail bla.

• Anonym (Lisa)

Ja men för helvete rent ut sagt, han har väl ingen anledning att vara arg på dig??
    Att han är arg bekräftar för mig ännu mer att det är hans konto, om han talar sanning så hade han ju mer varit chockad än arg!!

• Little June

Mm, kan väl bara hålla med de övriga...Han talar INTE sanning.Hur gärna du än vill tro att han gör det.

• Anonym

registrera dig själv som nån annan o se om han nappar.... taskigt kanske men han ljuger ju helt klart för dig. Så sparar du loggen ifall att han svarar dig...

• Anonym (Lisa)

Fast nu när han är påkommen lär han nog inte logga in och chatta, han lär nog ana ugglor i mossen...

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*