• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Anonym (ledsen)

Anonym(A): Kan man inte kontakta NÅGON om man inte betalar? Varför kan man då regga sig obetalande?

• LiVM

Fasikens så jobbigt,,,känner själv hur magen knyter sig på mig Att inte kunna lita på den man har kär och lever ihop med måste vara fruktansvärt jobbigt,och att han dessutom förnekar allt när det är så uppenbart att han tabbat sig är oxså ledsamt,tycker synd om dig och jag hoppas att han kommer på bättre tankar och slutar upp med sånt om han inte menar allvar för då är det väl bättre att han gör slut så sårar han dig lite mindre.

Bamsekramar från Viktoria...................

• Anonym (jag vet)

Hejje!
    Kul att det kom en sån här tråd. Jag kom på min kille två gåner nu! ena gången sa han att hans polare gjort sidan! den andra gången sa han att han hade startat sidan för att se om han kunde lita på miG!!!! va fan!

Jag skulle rulla in vagnen på vårat kontor vi har hemma, o våran dotter låg i den. datorerna ståg på så jag stängde av mig och sen skulle jag gå till hans dator.
    Brukar ALDRIG vara på hans dator annars.

jag kollade på dokument bara av ren nyfiken het, där ser jag att han tydligen har kollat på bilder "sara 19" "hot girl" m.m
    misstänkte på en gång att han pysslar me nåt!

under favoriter så hittar jag passion.com han var edlem där och sökte tjejer runt där vi bor!! va fan!
    jag blev skit sne sa som det var till honom o frågade honom va fan han håller på med!

då skäller han ut mig o blå nekar totalt!
    han hitta på det ena o det andra.

men jag tror fortfarande att han gjorde den där sidan för att se andra tjejer inte vara otrogen så men liksom kunna snacka med andra och sen titta.
    sen hör det till att han älskar sex oxå!

vad tror ni!
    nu är vi fortfarande tillsammans fick barn för 3 månader sen, och han ä'r ju gullig o så mot mig, men undrar om han fortfarande håller på?

• Anonym (A)

TS: Man kan skicka "virtuella kyssar", men inget mer.  Jag vet inte varför man kan registrera sig gratis, men jag tror att om det hade kostat nästan 300 kr bara att registrera sig, hade de inte haft så många medlemmar öht.
    Jag har aldrig varit betalande medlem, men förr räckte det med att den ena var betalande medlem, så kunde man få kontakt. Nu är det så att om en betalande medlem skickar ett mail till dig, så kan du inte svara på det mailet om du inte själv också är betalande medlem. Så får man ett mail från någon man vill fortsätta ha kontakt med, så måste man betala.

• Little June

Men en betalande medlem kan väl ge ut sin privata mail i ett medelande och på så vis få kontakt?

• Anonym (ledsen)

Anonym(A): Okej, det var jätte skönt att höra. Då kan jag vara rätt säker på att han inte haft kontakt med någon iaf.

• Marketta

Man kan regga sig utan att betala. Man kan da soka pa personer och bli sedd av andra men man kan inte kontakta nagon forran man har betalat avgiften.

Later iochforsig som om det skulle kunna vara ett skamt men det konstiga ar ju att losenordet ar hans smeknamn pa dig?

• Anonym (ledsen)

marketta: Ja, det var jätte skumt. Det sa jag oxå till honom. Men, som vanligt, hade han inga svar på det. Bara att hans kompisar antagligen sett mitt nick på msn (samma som mitt smeknamn)....

• Anonym (A)
    Little June skrev 2006-07-17 13:29:58 följande:
    Men en betalande medlem kan väl ge ut sin privata mail i ett medelande och på så vis få kontakt?
    Den privata mailen byts dessvärre ut mot "match.com".
  • Anonym (A)

Jag tyckte det var skumt första gången jag fick ett mail där det stod typ, "om du vill mejla mig är min mejladress: match.com".  Men det är så, om man skriver en mailadress så byts den ut.

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*