• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Little M

Jag skulle nog göra ett eget konto och söka upp honom där.
    Flörta lite lätt utan att avslöja vem man är.
    Då ser du ju hur han reagerar på det.
    Sen efter en tid avslöja dig

• Anonym (ledsen)

Lisa: Ja, du har nog rätt. Jag undrar om jag ska prova att göra ett konto själv så jag ser hur det går till?
    För är det så som du säger på alla dejtingsidor? Att lösenordet skickas till mailen?

ahh, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Han var så arg...
    Det käns så uppenbart, samtidigt som jag har svårt att tro detta om honom...

• Anonym (ledsen)

Han säger åt mig att ta bort sidan nu. För att han inte skapat den.....

• Little M

Men om inte han har skapt den varför har han då inte tagit bort den tidigare..????

• Anonym (Lurad)

Ja, lösenorden skickas till mailen. Varför skulle någon annan uppge hans mailadress? Om det inte hade kommit något mail när du uppgav att du glömt läsenordet, ja då hade du kanske kunnat lita på honom. Men hur skulle hans kompis komma åt uppgifterna på hans mail? Låter väldigt långsökt...

• Anonym (ledsen)

Nu har jag sambon på msn, jag citerar.
    Jag är A (anonym) och han är S (sambon).

A: om det nu inte är din sida så gör det väl inget om jag raderar den? Den är alltså seriös menad. Tycker det verkar otroligt om någon annan skapat sidan åt dig och skrivit så seriöst...

S:ja det är klart.. ta bort den..

A: en fråga bara, varför har inte du tagit bort den?

S: vet inte... har aldrig besökt sidan o sett att jag har en profil att ta bort...

A: men om du fått regelbundna mail måste du ju ha fattat att du har en profil...

S: men du... lägg ner... Jag har ingen profil på massa anda skumma mail som ramlar ner...

Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Han blir verkligen skitsur på mig...
    Jag får väl ta bort sidan och hoppas att det inte var han (och hoppas att han inte startar en ny sida, OM det nu var han...)

• Anonym (grabbar)

TS;
    När jag konfronterade honom svarade han med: "Om det nu varit jag, tror du verkligen att jag hade varit så dum att jag uppgett min mailadress som du kommer åt??"

Jag håller med honom. Varför skulle han vara så korkad?

• Anonym (ledsen)

anonym(grabbar):
    Vad menar du? Du tror att det finns en liten chans att det inte är han??

• stensaga

Hej!

Ilskan kanske beror på att du "kom på" honom och inte att du har fel?
    Jag tycker inte att det är för mycket begärt att du får reda på vem som skapat kontot åt honom isåfall. Om det nu inte är han själv alltså.

Oavsett vad han tycker så borde han ta dina känslor på allvar (och stå för att han låtit bli att radera det!!!) Han borde göra allt han akn för att räta ut alla frågetecken mellan er och få dig att kunna bli trygg med honom igen!

Med andra ord ska HAN radera kontot och det NU! Jag hade nog frågat om det är mig han vill ha eller ett singelliv.

Lycka till o stå på dig!

• Anonym

Såklart att det är han! Han är bara generad och känner sig dum och vill inte erkänna. Det är ju därför han blir så himla arg på DIG. För hur ska han annars göra för att inte förlora ansiktet.

GÖr för guds skull inte som jag gör och gjort; be inte om ursäkt för att du misstrott honom. Det är han som ljuger och borde be om ursäkt. Usch vad likt min situation!

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*