• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Anonym

man vet aldrig...han kanske visst nappar !!

• Anonym (Lisa)

Nej men om han inte nappar är ju inte det något att gå på heller menar jag...
    OM han naååar är han ganska korkad rent ut sagt!

• Anonym (ledsen)

Nu pratade jag med honom igen och han säger att han aldrig varit inne på sidan, aldrig reggat sig osv. Han säger att någon på jobbet kanske ha gjort det eftersom några satt o lekte med såna sidor för några veckor sen. Jag undrade hur de kunde ha kommit åt hans mail. Han säger då att han har såna uppgifter sparade i datorn på jobbet eftersom det bara är han som sitter vid den datorn. Sen påstod han att han skulle fråga killarna på jobbet om de gjort det....
    Jag snäste att "vilka jävla kompisar du har då". Han är jätte arg och hade mage att fråga mig: "Varför letar du orsaker att vara olycklig?"

Han ringde upp mig nu och frågade om vi kanske skulle avsluta vårat förhållande om det nu var så att jag inte ens kunde lita på hans ord längre...

Sen skickade han ett meddelande:
    "så.. sidan är borttagen nu... och som du säkert såg var jag tvungen att betal för att skicka eller ta imot någonting på sidan..skickade även ett mail till X (arbetskamrat) o frågade om han viste nått om detta"

• ixesiv

Låter helt klart som om han ljuger, tyvärr :o(
    Lågt, stå på dig tjejen, även om det blir tufft.

• tjejens

Jag skulle då inte lita på honom av de tekniska skäl som de andra skrivit om. Jag skulle fråga om han fattar att av tekniska skäl är det svårt att tro annat än det som du gör och fråga om han tycker att ni har något i ert förhållande som ni behöver reda ut eller prata om. Sedan skulle jag skapa några olika personer och gå in och flirta med honom för att se om han nappar. Gör han det skulle jag lämna honom.

• tjejens

Såg nu att han tagit bort sidan, sorry!

• vickan 83

Inte är han ärlig inte... kan inte tänka mig det! De låter väldigt underligt de där...

• Anonym (Lisa)
    Han ringde upp mig nu och frågade om vi kanske skulle avsluta vårat förhållande om det nu var så att jag inte ens kunde lita på hans ord längre...

Och så försöker han ge dig skulden för att ert förhållande skulle ta slut! mkt fult gjort om du frågar mig!

och helt seriöst TS, tror du på honom själv? Tror du att hans kompisar skulle tagit reda på hans lösenord, reggat honom på match.com? VARFÖR?
    Låter extremt långsökt om du frågar mig...
  • Anonym (skämtsamma)

Hua, din sambo har inte polare som brukar skämta o driva med honom ? Min sambo och ett flertal av hans kompisar sitter jämt och driver med varandra.. tycker det e vrålkul när den andra helt plötsligt får mail från massa siter med både killar o tjejer som vill träffa dem. Och allt kommer till deras mailadresser. Var senast i förra veckan som sambon kom på att hans polare reggat han på nån bögsite.. Så i genmäld så gjorde sambon en site åt honom på just match.com ;P och han skrev in allt väldigt bra. använde först sin egen mail för att aktivera och sen gick han in på inställningar och bytade mail till sin polares.. Så att det händer gör det säkerligen..

• tjejens

Låter som om han vill ge dig dåligt samvete och en enkel ursäkt för att avsluta ert förhållande. Ta ett snack med honom och om han vill avsluta har han sin sista chans att visa att han är man och inte ett får genom att ta ansvar för sitt beslut, om det nu är det han vill.
    Styrkekramar till dig! Detta är jättejobbigt!

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*