• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Trocadero

Läst igenom tråden och jag säger som flera andra, hade kille varit oskyldig och ovetande så hade han inte blivit förbannad....snarare chockad och intresserad av vilken nolla som skapat kontot utan hans vetskap men han verkade ju inte särskillt angelägen att ta redan på det heller så jag tror att han ljög om det. Han skapade kontot och blev påkommen och vill skuldbelägga dig för att sopa igen sina egna spår......Det är känslan som jag får iallafall!

• Hemligtjej24

Ja avregga han på sidan så får vi se vad han säger när han kommer hem då märker du om nåt om han ljuger men tyvärr låter det så *kram*

• Anonym (A)

"Han säger att någon på jobbet kanske ha gjort det eftersom några satt o lekte med såna sidor för några veckor sen."

Det går ju inte ihop med att han fått mejlen i ett halvår, som han sa.

• Anonym (ledsen)

Cloudberry: Jag sa till honom att om det hade varit jag som haft en sida helt ovetandes så skulle jag blir sur, och inte vara så nonchalant som han. Han svarade bara med att "ja, det förstår jag, men jag har aldrig varit där"

Jag vet inte vad jag ska säga. eller tro.
    Det är så svårt nu när han inte är hemma heller, utan på jobbet 30 mil härifrån.

Anonym(skämtsamma): Ja, jag kollade om det gick att gra så, det verkade fungera... Jag vet inte alls. I vanliga fall brukar inte hans kompisar göra detta. Men han har precis börjat ett nytt jobb och de kanske är såna på den nya arbetsplatsen?

Grr...
    Jag vet inget längre....

• Anonym (ledsen)

Anonym (A):
    Han sa även att han inte visste hur länge han fått de där mailen. "Kanske ett år, eller till och med två" sa han. Då svarade jag emot med: "Men mitt namn som lösen? Det är knappast två år" (vi har varit tillsammans i ett år).

Då svarar han bara att han inte vet... och att jag borde kunna lita på honom när han säger det...

• Trocadero

TS: Nä, han svarade ganska lojt.....! Gå på vad du känner, det är nog det du ska lyssna på...

• Marketta

Har du varit inne och kollat vem han varit i kontakt med via email? Alla email sparas, dar kan du not fa reda pa vad han har for avsikter. Vad har de laddat upp for foto - ar det nagon kamrat skulle kunna fa tag pa?

Jag tror inte pa det dar, jag har sjalv varit medlem pa match.com varfor skulle nagon betala 300:- for att skoja om nagot sadant, det ar ju inte ens kul?

Haller med om att det ringer varningsklockor om att han blir sur pa dig.

• Anonym (ledsen)

Marketta: han var icke betalande medlem. Hade ingen bild på sig och inga kontakter

• Anonym

Oj oj oj vad du än gör KÖP INTE HANS LÖGNER!!!!

1. Han har själv behövt bekräfta medlemskapet genom att klicka på en länk som kommer till den mail han uppgett, i detta fall hans hotmail. Gå in på att nån annan skulle ha hans lösenord, yeah right.

2. Jag var tillsammans med ett riktigt svin i flera år, han gjorde precis samma sak om och om igen. Reggade sig på dejting-sidor bland annat match. När jag kom på honom vad tror du han gjorde???? PRECIS samma som din snubbe. SKällde ut mig totalt, skrek på mig, sa tror du jag är så dum så jag gör det bla bla bla. Varje gång han bedragit mig vände han det mot mig, som en försvarsmekanism. Jag gjorde slut med honom helt och då kom sanningen fram, han sa att han hade gjort allt det jag anklagat honom för men att han fick panik och därför ljög. Ledsen att generalisera men killar är i många fall sådana, när de upptäcks med handen i kakburken så blånekar de och ofta skäller de ut en själv för att man inte litar på dom.

Han är patetisk, ingen annan än han har skapat kontot. Gå inte på det, du vet nog innerst inne att det är sanningen och vill du ha en sån kille som när han gör sådana saker förnekar och är så hemsk att han vänder det mot dig? En sak om en person ångrar det och ber om ursäkt, raderar kontot, ja rubbet MEN i detta fall kan jag garantera dig att han gör andra saker med bakom ryggen på dig. GARANTERAT, jag har flera års erfarenhet av detta tro mig.

Kolla historiken, om du har hans msn klicka i spara alla konversationer så ser du om han gör något där osv osv. Finns mågna enkla och väl kända knep att kolla upp detta.

• Anonym (A)

Marketta: Man kan vara medlem gratis, men då kan man inte kontakta någon.
    De jag träffat på där som haft sambo, var betalande medlemmar.

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*