• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Anonym (Lurad)

Tänk efter innan du litar på din sambo...

Jag är ledsen men jag är övertygad om att han ljuger. Inte minst med tanke på hur han svarar dig. Jag har själv blivit bedragen av mitt ex som också blånekade. Jag förlät iaf men han gjorde om det igen.

• Sannive

Jag tycker att det verkar skumt. Det du kan se på hans profil är om han är betalande medlem, nu har du ju loggat in på hans konto, så du går det inte att se när han själv senast var inloggad. Behöver du hjälp så kan du skicka mig ett PM.

• Anonym

Men hallå....
    Det är ju fullkomligt uppenbart att det är hans sida.
    Tror du lurar dig själv om du tror på honom.

Fantastiskt dåligt av honom att inte erkänna för att senare kunna gå vidare tillsammans!

• Bebis

Först o främst det är HAN som gjort sidan, för att aktivera kontot skickas ett mail till hotmailen som han måste klicka på för att kunna skapa en profil så den saken behöver du inte fundera mer på.
    Sen tycker åteminstonde jag att det känns smått obehagligt att han använder ditt smeknamn som lösen.. För det innebär ju att han gjort sidan medans ni varit tillsammans...

• Anonym (Lurad)

Och jag såg det på min sambos msn som jag också hade tillgång till. Alltså kan man vara så dum... Han erkände det själv i en konversation med tjejen men nekade ändå när jag satt med texten mitt framför näsan.

• Anonym

Att han blir arg låter snarare som självförsvar... Jag hade inte blivit arg på min sambo om han hittat att jag låg upplagd på en sida som jag inte gjort själv. utan snarare försökt reda ut vem som gjort det. Jag hade blivit ledsen och intygat allt jag kunnat för honom att det är inte jag. Arg och be någon "lägga ner" låter som "shit, jag är påkommen".

Hade jag varit du hade jag inte planerat för någon längre framtid med honom. Här är ett tips: Dumpa honom och lägg sen upp dig själv på en dejtingsida! Det är hemskt kul att träffa folk på såna forum om man själv är singel! Så träffa jag min sambo för 4 år sen, nu har vi ett barn och gifter oss snart. Men vi har båda slutat vara ute på såna sidor efter vi träffades! Vill man snacka med folk finns massa andra forum som inte är inriktade på dejting.

Lycka till!!!!

• Anonym (grabbar)

TS; Ja det tror jag. Okej att killar kan vara korkade men inte sååå korkade.
    Och om han säger att det inte gör något att du raderar sidan så...

Om du känner dig osäker sen så gå in på historik i datorn så kan du ju se vilka sidor han varit inne på.

• Bebis

grabbar,eh är inte det o vara lite väl blåögd?
    Vem har mer tillgång till hans hotmail o kan gå in på match göra en sida logga in på hotmail aktivera sidan o göra en profil.
    O självklart säger han att hon kan ta bort sidan ^^ annars skulle det ju vara rätt uppenbart att han ljugit.

• Anonym (A)

Nu har jag inte läst hela tråden, så jag vet inte vad andra skrivit, men jag måste säga att jag blir inte alls förvånad.  Jag har varit i kontakt med flera killar på match.com som visat sig vara sambo, fast de påstått att de var singlar... Och det var inte "vänner" de var ute efter om man säger så.

• Anonym (A)

Glömde skriva att jag har inaktiverat min sida för länge sen, men de där mailen med matchande medlemmar kommer ändå, flera gånger i veckan, men jag raderar dem utan att läsa.

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*