• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Anonym (ledsen)

och i historiken finns inte den sidan med som något man har besökt...

• Trocadero

Ok, men hans syfte var ju att få kontakt med andra flickor, så jag tycker du ska dumpa honom om han inte ens kan erkänna......

• Anonym (ledsen)

Cloudberry: Men TÄNK OM det inte var han då?

• Anonym (ledsen)

Cloudberry: Vi ska köpa hus om tre veckor så det käns lite dumt att dumpa killen över detta när jag faktiskt inte kan vara 100 procent säker...

• Anonym (Lisa)

Att dumpa honom är väl överdrivet, jag och min man lyckades ju gå vidare men att han inte kan erkänna är illa och att han blir arg på dig är det som får mig att fundera...
    varför blånekar han? erkänn och be om ursäkt känner jag..

• Anonym

Trådstartaren: Det går att avbocka att få nyhetsbrev från andra sidor det gjorde mitt ex. För att jag inte skulle se, MEN som sagt jag skrev in hans mailadress i förlorat lösenord och poff så kommer en himla massa mail till hans mailadress för att påminna om hans reggade användarnamn och lösen.

Dock ser man ju att du trådstartaren hela tiden försöker hitta ursäkter och förklara detta, du tar det ju inte så allvarligt så varför ens ta upp det här i så fall om du ändå trots att du nog vet att det är så inte tar till dig nåt utan bara försvarar. Det heter ju att kärleken är blind och i detta fall stämmer det nog mkt bra. Lycka till, du väljer själv vilken partner du har och vad man ska acceptera i livet.

• Anonym (ledsen)

Anonym (Lisa): Så känner jag med. Det sa jag till honom oxå, men han säger att om det varit han så skulle han inte ha några problem med att erkänna det för mig, men nu är det så att det inte alls var han (säger han).

• Anonym

Har du varit inne i historik etc. på datorn och sett vad han varit inne på för sidor i övrigt?
    Så kom jag på min sambo...

• Kleopatra II

Usch vilken svår situation. Men om han nu INTE skulle ha gjort det. Tycker du inte ändå att hans oförståelse för din oro är lite märklig...
    Visst, som oskyldig, måste det kännas tufft att du inte litar på honom. Men med tanke på att "bevisen" nu är så tydliga även om han är oskyldig så måste han väl ändå förstå att du mår dåligt! Om jag vore honom hade jag vänt upp på jorden för att få reda på vad som hänt. Jag hade mailat alla mina vänner för att ta reda på om någon "busat". Jag hade kontaktat match.com. Ja jag hade gjort ALLT i min makt för att reda ut det hela.

Gör han något för att du ska må bättre?

Tänker på dig och hoppas att det löser sig.

• Anonym (ledsen)

Kleopatra II:
    Jag sa exakt detsamma till honom och han säger att han oxå hade blivit förbannad om det varit han som hittat mig på en sån sida, i samma andetag säger han att jag inte har någon anledning att vara arg eftersom talar sanning och att han är helt oskyldig.

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*