Billy's Bootcamp
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Jag igen....
Klart, vi måste peppa varandra för ofta ser soffan vääääldigt skön ut när man kommer hem slutkörd från jobbet så varför inte köra slut på sig själv ännu mer?! Då sover man iaf gött ;)
Så idag var det dags för mitt andra pass på basic. Kändes lite i kroppen eftersom jag har träningsvärk. Men jag körde än i dag utan banden. Ska försöka mig på dem på tisdag.
Tänkte nämnligen köra det programmet som han skrivit på baksidan av 7 dagars planen. Men jag tänkte dock inte äta den menyn? Ska ngn annan göra det?
Vad tror ni... jag fick barn för två månader sen. Går jag ut för hårt? Jag vet inte vad de rekommenderar?!
Hoppas ni har en trevlig varm sommardag... har precis varit ute och gått i ca en timma, det var svettigt. Men jag var ju redan svettig från mitt Billy pass så varför inte svetta ner sig ännu mer
Johannah ottosson
Ja jag trodde inte det skulle vara sååå jobbigt ju
Men det varriktigt tufft, kan ju säga att jag har träningvärk i dag med..haha men i morgon kör jag ett pass igen, ska försöka göra det varannan dag, det kommer bli måndagar, onsdagar och fredagar. Lördagar och söndagar får bli lite slödagar
Petronella77: Visst är det jobbigt! Ja varannan dag är nog bra att lägga upp det. Jag tänkte köra hans upplägg om jag orkar. Tror du vi ser ut som de tjejerna sedan eller??? hahahahahaha
Johannah Ottosson
Min sambo säger att han inte hoppas jag ser ut som tjejerna sen på videon, han tycker inte det är fint.
Jag själv blir himla nöjd om magen blir lite plattare och låren fastare, vill inte ha sådär riktigt synliga muskler som vissa har
Fast det måst eju vara riktigt effektivt, det var nästan så man kännde hur bra det tog alla övningar tycker jag.
Petronella77: Nej min sambo tycker inte heller det är snyggt att se ut så. Ja jag håller med dig, vill gärna bli lite fastare, men samtidigt såhar jag ganska många kg kvar från graviditeten som jag vill bli av med.
Ja visst kändes det effektivt, tar nog inte lång tid innan vi ser resultat eller vad tror du?
Vi har köpt hem Billys bootcamp. Svettigt & jobbigt!
johannah ottosson
Nej det borde ju synas ganska fort tycker jag, jag har ni kört 3 gånger och tycker att det känns himla bra. I går orkade jag till och med mera än dem andra gångerna, då känner man sig ganska peppad. Fast det finns saker jag inte klara av än..haha men det kommer väl antar jag, ellerhoppas i alla fall.
Men jag tänker inte ge upp och det är nästan så att jag längtar tills nästa träningstillfälle, det känns så skönt efteråt tycker jag.
petronella77:
Samma här man längtar nästan. Jag har med kört tre pass och idag är det dags för cardio. SE om det blir lika roligt. Jag har en crosstrainer hemma med som jag försöker använda de dagar som jag inte kör billy. Idag känner jag att jag har rejäl träningsvärk.
Skönt, då vet man ju att det tar...
johannah ottosson
Vad är crosstrainer? Känner igen det men kommer inte på vad det är..
Ja träningsverk har jag med, men det är som du säger, då vet man ju att det tar i alla fall.