• Kejo

Billy's Bootcamp

Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?

Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.

Någon som har testat eller hört något om detta?

• Svar på tråden Billy's Bootcamp
  • Ylwa

Oki.. jag föll till föga och beställde jag också. Försökte få karlen att säga att han också skulle använda den men det envisades han med att han inte skulle. Förefaller vara träning som skulle passa bra för killar, rätt rå liksom...

Ska bli spännande när den kommer =)

• Kejo

Tjohoo vad roligt. Nu är vi flera stycken som har beställt. Detta är ju perfekt att ha flera nybörjare med sig, nu kan vi peppa varandra när motivationen tryter.
    Vi måste hålla varandra uppdaterade på hur det går

• Melle85

Åh jag vill ju oxå ha den! Men har lite ont om pengar just nu... Har kikat på den tidigare och det var ju billigt nu.

• Johannah Ottosson

Så nu har jag med beställt!! Kul!
    Har ni fått eran än? Berätta gärna hur det är om ni provat?

• MeandHim

Hej hej igen! NU har jag testat min billy o hans lilla gummirep :p Kan säga att killen har TEMPO!!! Och jag som är smidig som en container kunde ju inte stå med benen isär o nudda huvudet i golvet, finns det NÅN människa som fixar det?!?! Två tummar upp till den isåfall.
    Iaf..körde den första basic och sen den med taebox, körde inte alls länge utan kollade lite först för att lära mig. Har inte tränat på länge men satan i gatan vilken träningsvärk! Kan bara säga att jag gillar Billy och jag kan garantera att kör man den här nån gång i veckan då är fläsket borta!!! Helt klart värd pengarna :)

• Johannah Ottosson

MeandHim:
    Låter bra det! Ser fram emot att min billy dimper ner i brevlådan! Tjoohooo....

• Kejo

MeandHim,
    Åhh vad roligt att du gillade Billy. Underbart att höra att du fått träningsvärk, då kan man vara stolt över sig själv.
    Har också fått Billy nu men jag har inte hämtat ut honom än. Ska bli jättespännande att se om han kan utföra underverk med fläsket

• Petronella77

Jag har också beställt Billy nu Har varit sugen länge och småsneglat på den..men som sagt det är ju tv shop som säljer den så man var lite tveksam, men nu är den beställd och nu sitter jag och väntar på "lilla" Billy

• MeandHim

Det värsta är att jag varit så slö bara...Men så fort min jävulska mensvärk går över ska Billy få ta tag i mitt fläsk hehe. Tänkte jag skulle börja cykla till jobbet oxå...Är ca en mil fram o tebax, perfekt!!!

Johanna ottosson-
    Berätta gärna vad du tyckte om Billy sen när du vet vad han går för ;)

• Johannah Ottosson

MeandHim:
    Min Billy kom idag, jag blev överlycklig och ville prova med en gång. Kollade igenom en gång först för att se lite hur de gjorde.
    Men sedan på med träningsskorna, bort med tvbordet och fram med svettbandet! Jag hoppade faktiskt över "gummibanden" denna gången. Ville ju inte bli helt slutkörd. Men tro mig det blev jag nästan ändå. Tog det lite lugnt för jag har ju inte tränat på ett år men SÅÅÅÅ BRA! Lätta rörelser, men ganska jobbigt, kan tänka mig att det blir tusen gånger värre med gummibanden.

Min sambo satt med Theo i knät och skrattade åt mig, men han tyckte jag var duktig och svetten rann om mig! Superbra!! Känner lite i kroppen nu så jag lär ju ha träningsvärk imorgon.

Jag körde då idag basic skivan. Och orkade inte göra alla armhävningar och alla magövningar. Annars tror jag att jag klarade det bra faktiskt!
    Är faktiskt helnöjd! Så nu hoppas jag att jag kommer i form snart igen!

Vi får följas åt tycker jag! Eller vad säger ni andra!

Peppa varandra och så, hade varit kul....

Svar på tråden Billy's Bootcamp