Billy's Bootcamp
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Petronella77:
En crosstrainer är en maskin som vad ska man säga. Man springer typ fast inte på ngt löpband utan fötterna är i stora pedaler kanske man kan säga. Och så kan man röra armarna med. ahahahah vet inte om du fattar
Thshop har en sån med Orbitrek heter den där, kolla där!
Åh, jag blir också så sugen på att köpa nu! Såg en massa reklam för honom när jag var i usa förra året! Verkar vara grymt bra skivor! man tjänar ju lätt in de pengarna på ett par ggr, jämfört med att gå på gym!
Fast nu går jag på gym också, men det blir sååå tråkigt med samma träning 4-5ggr i veckan!
Johannah ottosson
Ja just det, nu vet jag precis vad det är
Minnetär inte alltid det bästa ibland. Men dem måste vara väldigt effektiva också va?
I dag är det dags för att träna med Billy igen
Jag funderar oxå på att köpa en "Billy"
Undrar bara lite över musiken till träningen. Vad är det för musik på dvd:n? Det finns ju ingenting som kan få en att tappa lusten att träna så som dålig musik (iallafall för mig)
Ni som kört ett tag; hur känns träningen? Fortfarande kul och bra?
/ Ika
Ika76:
Ja det är fortfarande kul tycker jag, men tyvärr så kan jag inte kalla det musik som är till passen. Ibland så stänger jag av ljudet och har på egen musik. Det är väl det enda negativa med Billy. Annars så är det toppen!
Helt klart värd pengarna...
löste ut min billy idag. har legat på posten i mer än 2 veckor. har precis kört billys basic training..det står att träningen varar i ca55 minuter. kan det verkligen stämma??? tyckte det tog slut snabbt. roligt, svettigt och jobbigt var det. körde först med banden fast la dem ganska snabbt annars kommer jag nog inte vilja träna igen...pust*
det var kul:) skulle gärna vilja se ut som den mörka tjejen som körde utan banden. smal men mjuk:) jaja får se hur lång tid det tar att få bort mina ridlår och plufsmage....hm med viktklubben och billy kommer det nog gå galant:) har ju redan gått ner 6,5 kg hurra för mig:)
inget mer pilates för mig iallafall...inte på ett långt tag. får upp pulsen rejält med billy:)
Var på kontroll hos BM i onsdags, hon sa att jag skulle ta det lugnt med träningen. Var ju inte längesen jag fick barn och jag kan inte riktigt "hålla tätt" än. Och tränar jag för hårt så kan jag bli inkontinent resten av livet
och det vill jag verkligen inte! Promenader är det bästa så länge sa hon! SNyft!
Jag har ju min crosstrainer med som är helt ok att träna på!
Billy får nog ta semester ett tag, jag som hade kommit in i det så bra.
Jaja det blir nog bra ändå...
Johannah ottosson
Ja du ska nog ta det lite lugnt, billy är ju ganska intensiv. Jag fick ju barn i mars så jag kör järnet här.
Tycker fortfarande det är kul, men denna vecka har jag bara kört en av bandet med en halvtimme, det bandet dem stårute och tränar på. Det var kort men det känns att det "lilla" tar också. Tcyker fortfarande Billy är ruskigt bra, jag kör på med banden också. Även om jag inte orkar göra allt.
Hur går det för er som köpte Billys dvd? Tränar ni mycket med den? De har fraktfritt nu igen och jag är så sugen på att köpa den. Har egentligen inte råd, men vill så gärna! Känns det i kroppen efter ett träningspass?
Jag har tjuvläst lite på denna tråd då jag själv var sugen på att köpa Dvd´n! Nu har jag beställt den!
Ska bli kul att sätta igång igen!