• Kejo

Billy's Bootcamp

Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?

Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.

Någon som har testat eller hört något om detta?

• Svar på tråden Billy's Bootcamp
  • KickStart

Nu är det inhandlat
    Här ska det brännas!

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Kejo

MorulaAilith;
    Aah, du gjorde det? Shit, jag vill nog också ha...

• Kejo

det är ju FRAKTFRITT såg jag nu...
    "Endast denna vecka", jo jag tackar jag. SKulle tro att dom har haft det erbjudande bra länge

• Joyful

Jag har Billys bootcamp! Och det är verkligen JOBBIGT! *s* Men rätt skoj.

• Kejo

Joyful,

Hurra, äntligen någon som har testat. Hur har det gått? Fungerar den? Har du sett resultat? Hur ofta och hur länge har du hållt på? berätta nu! *nyfiken*

• KickStart
    Kejo skrev 2006-07-24 15:26:05 följande:
    MorulaAilith;Aah, du gjorde det? Shit, jag vill nog också ha...
    Impulsköpens moder
    Näe jag har funderat på det ett tag och när priset var så pass bra så slog jag till
    Jag vill ha något att träna här hemma förutom vikter och cykel. Ska bli spännande!!!
    S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Kejo

Ha ha, nu har jag också beställt. det var ju fraktfritt så det blev ju inte så dyrt ändå

• Joyful

Hur ofta och hur länge...? Hmm..... *s* Jag har kört basic-dvd:n tre ggr... Och det var för nån månad sen. Nu i värmen orkar man inte. Tar nya tag i slutat av augusti eller så. Just nu är det ca 65 minuter stavgång 4-5 ggr i veckan som gäller för mig.

• Kejo

Poena, tja det är ingen dum idé.
    Det slog mig att det hade varit en bra idé att kolla in Ebay och Tradera innan jag beställde från TV-shop. Det KAN ju bli billigare på det sättet. I normala fall vill TV-shop ha 99 kr för frakten och det är nog ungefär vad man betalar för samma sak från USA.
    Kanske sparar man inte så många kronor, men man vet ju aldrig.

Svar på tråden Billy's Bootcamp